Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 26, 2011

Hapi Besday Qhayra Cayunk

♥ today, 26 Mei 2011, at 5.46pm, genaplah usia putri mama, NurQhayra Qistina Isran, 3yrs..cepatnyer masa berlalu, sedar x sedar besar sudah anak mama..Hapi Besday Qhayra Cayunk..mama sayang kamu:)) ♥
semuga anak mama menjadi seorang anak yang solehah..memandangkan putri mama mintaq kek mickey mouse ini mama kasi untuk anak mama..hehee..maaf dik japg baru mama nk kuar beli..tu pon kat fairy Changlun jew..kalo da kek mickey mouse mama beli la..kalo tak dak tak dapat lerr dik kan..lagi pon masa adek 1yrs mama dah belikan kek minnie mouse..kali nih kita tukaq selera pulak yerr sayang..huhuu
Doa buat Putri Kesayangan Mama.


Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.
Selawat dan Salam kepada Junjungan Besar Kami Nabi Muhammad SAW serta keluarga dan sahabat baginda.

Ya Allah ampunilah segala dosaku dan dosa kedua orang tuaku dan sayangilah mereka berdua sepertimana mereka menyayangi aku dimasa kecil..

Ya Allah Ya Tuhanku kasihanilah aku dan kasihanilah anakku. Ya Allah dengan airmataku ini, aku bermohon kepada-Mu, Engkau tabahkanlah dan kuatkanlah hati anakku menempuh apa juga cabaran dan dugaan hidup yang Engkau turunkan kepada dia. Aku sangat sayang kepada dia dan jadikanlah dia anak yang solehah. Ya Allah tiada Tuhan selain Engkau, tunjukkan kuasa-Mu Ya Allah.

Ya Allah, Ya Hayyu, Ya Qayyum, Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Latif, Ya Jabbar, Ya Khaliq, Ya Allah permudahkanlah anakku di dalam urusan dia menimba ilmu di atas seruan dan perintah-Mu. Tenangkanlah hati dia untuk menerima ilmu-Mu, lapangkanlah jiwa dia untuk mengharungi ujian-Mu dan berkatilah dia dengan rahmat-Mu.

Ya Allah berkatilah putriku, janganlah Engkau celakakan dia, kurniakanlah aku ketaatan dia, jadikanlah dia buah hati Nabi Muhammad SAW dan kedua orang tua nya. Ya Allah akhirilah semua urusan dia dengan keberhasilan yang baik dan selamatkanlah dia dari kehinaan dunia dan akhirat.

Ya Allah, Ya Tuhan ku Hiburkanlah dan Gembirakanlah daku dan anakku dengan reda Mu. Ya Tuhanku lindungilah aku dan putriku dari kejahatan hawa nafsu yang mendorong kepada kejahatan dan godaan syaitan yang menyesatkan.....

Ya Allah, kurniakanlah putriku akhlak sebaik Rasulullah s.a.w dan jadi pembela kepada diriku dan bapanya. Wahai Pemeliharaku, lapangkanlah dada anakku, Dan permudahkanlah untuk anakku urusannya dan tambahkanlah pengetahuan dia.

Ya Allah Ya Tuhan ku, aku bermohon dengan sangat… jadikanlah putriku insan yang berjaya di dunia dan berlebih-lebih lagi berjaya di akhirat..

Ya Allah, ingatkanlah aku agar berterima kasih atas rahmat-Mu, yang dengannya Engkau merahmati aku, orang tuaku dan anaku; dan masukkanlah aku dan anakku di kalangan hamba-hamba Engkau yang soleh. Engkaulah yang Maha Berkuasa dan berkat kebesaran Mu Ya Allah terimalah doaku ini… aminnnnn….
NurQhayra Qistina
Mama : selagi hayat dikandung badan, takkan terhenti doa untuk diri ku dan anakku... Insya Allah...

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

No comments: