Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 31, 2011

Buhsan

malam ini buhsan yang amat..tataw nak wat aper..makan sudah..apa patut nak wat malam yang buhsan ini..nak tgk tv tak dak cite best..last2 masuk dapur buka freeze ader kentang..so mama aper lagi goreng kentang..sesudah goreng, layan kartun..Tom & Jerry..haha..mama suke kartun nih..suka tengak gelagat kucing n tikus tuh..sesambil tuh makan kentang yang dah siap digoreng..wahh2..layan jugak..huhuu..memang dari tecik lagi mama suke bebebor tengok cite niih..bila dah beso panjang nih tv jarang pulak nak tayang..so mama dengan penuh bangga beli DVD cite nih..konon2 nak kasi anak mama la tengok tapi sebaliknyer pulak..hehee
 kentang yg baru udah goreng, panas lagi nih ha + milo sejuk..nyummy2
tu dia anak mama posing gan kentang goreng..hahaa..perut sudah kenyang..tom & jerry pon dah abis..time to sleep..heheee..layan benor malam nih..kihkih..nite all :))

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

1 comment:

9n0L4 said...

waaaaaaaa. pose pose ni terliur pulak tgk french fries qhayra. hihi.