Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 4, 2011

New Clothes

 

terima kaseh tak terhingga diucapkan kepada ayong kerana sudi belikan baju baru kat adek..mama pon dah lama x belikan baju baru buat adek..hehee..nasebaik ayong da..sudi gak ayong beli..adek suke sesangat..balik dr sekolah kemarin pas adek mandi terus adek pakai baju nih..shantek sesangat..hok kala putih besar ckit..tapi xper adek leh simpan..kasi badan adek besar ckit baru ok pakai bju tuh..kalo tak, tak shantek coz badan adek kecik pastuh nampak baju jew bosar..hehee..nanti balik kampung buleh la bergambar gan bb nisrin..maklumla baju boria..tapi mama tataw baju yang mana 1 yang sama..samada putih or oren..hehee..

adek yang suka bergambo aperlagi..bila dah cantik nih mula ler nak berposing..mama pulak jadi kamera gurl yang rasmi buat adekk..hehee..memandangkan mama yang sibuk bekerja hampir 3minggu tanpa cuti so, adek dah hampir sebulan tak balik kampung,,windu bebenor gan tok n wan..kalo la ayong sudi, datang la bik adek nih..adek trigin nak balik kampung..mama lagi2 la lebih2 teringin mau balik..tringat jugak gan apom balik spesial yang ayong suka beli..tringat gan masakan tok yang nyumy2 tuh..wahhh..enak bangat..huhuuu..adek n mama tringin nak balik...nak balik jugak..huhuuu


arap2 minggu mama n adek sampai ler kat kampung..kalo da yang sudi mengambil atau menghantar..alangkah bahagianyerr..huhuuu..windu tahan gaban dah gan kota rentang nih..tulun2, tolong diriku, kasihani aku..yang tak dapat balik kampung..sapa mau tulun??akattt tangan macam sayerr!!hehehe..opsss..hampir telupa, buat angah pulak, terima kaseh bebanyak yang sudi menjadi posmen yang rasmi..mengantor baju nih..terima kaseh yerr ibu2 saudara yang merangkap ibu angkat tak rasmi adek..hehee..caw cinn cauuu;))

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

2 comments:

wan nurul hezrina said...

senyum jer dia.suka sangat dapat baju baru..manis

9n0L4 said...

amboihhh sengeh dgn ceria skali berbaju oren. hehe. :)