Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 23, 2011

Qhayra Turns 2

Tahun 2010, putri mama hampir sudah 2yrs old..wahhh makin besar lerr putri mama nih..akai dia pon bertambah2 jenuh lerr..macam2 dia  dapat..time nih putri mama diasuh oleh ibu..ha batu tau buleh pengasuh yang agak garang + tegas..berdisiplin sikit putri mama nih..bukan mama nih tak garang, tapi putri mama nih ha yang kurang takut ckit..adusss sabo jerlah melayan karenah putri kesayangan mama yang sorang nih..basikal sampai sekarang pon dia  tak pandai kayuh lagii..yang paling cekap dia tunggang kuda la..hahaa hebat sunguhh..
15 Februari 2010 : Qhayra wif a new horse
27 februari 2010
beli cupcakes dulu
sambut at umah ibu jap..hehee
masa Qhayra genap 2yrs old mama tempah cupcakes khas utk qhayra n kawan2 qhayra kt umah ibu..masa sambut besday 2yrs nih..kek kat umah tokton mama save dalam laptop..tapi syangnyer laptop rosak, nanti kalo ok mama edit balik lerr..mama just gtau kek umah tokton 1.5 kilo..kek bentuk dora..sweet sesangat..kek sebelah umah maktok..kek coklat dari queen..hehee..3 bijik sekali..sakan sguhh..
31 Julai 2010 : sayer yang trigin nk pandu keta sendiri!!
22 Ogos 2010 : At Marrybrown Giant, Alor Star
masa nih sayer x pandai buat PEACE lagi!!
macam2 aksi sayer tunjukkan
marilah bermain gan sayerrr
sayer suka bola2 yang banyak nihh
04 Ogos 2010 : at Marrybrown, Changlun
sayer yg agak notty
inilah bola sayerrr!!

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

1 comment:

9n0L4 said...

cepat je dah besar ye. ;)