Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 9, 2011

Nasik Lemak

semalam dah janji nak buat nasik lemak..Alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar..plan gan Cik Ton n Cik Jat..Cik Ton buatkan sambal ikan bilis, cik Jat rebus telur + ikan bilis goreng n mama pulak amek bahagian wat nasik jew..hehee..bertungkus lumus mama sediakan nasik lemak yang kurang lemak..hahaa..santan kurang daa memandangkan nyior (kepala) takdak kat kedai so terpaksa lah papa tolong kopekkan di umah..penot bebenor..hehee..lastly jadik jugak nask lemak mama..hehee
tu dia..inilah rope nasik lemak versi mama punya..bubuh dalam bekas nih kes nak kasi Angah n Qhayra tapau gi tadika..hehee..arini gi hantor adek, cikgu cakap mama rajin la pulak..hahaa..rajin ader sebab lor..kalo kes tka janji gan kengkawan dah mesti tak rapa nak rajin nih..kihkih:)) tapi sayangnyerr, cik ton punya versi sambal ikan bilis lupes pulak mama nk snap..cmana mama buleh lupa ntah..adeyy..

 for the 1st time, Qhayra gi sekolah ikat rambut..hah..kalo tak ikat berserabut mama tengok walaupon rambut ank mama tak byk..nampak tak kemas..hehee..anak mama terigin bebenor nak ikat tocang, tapi enggak bisa coz rambut ckit + tak sama pulakk..hehee..tunggu kasi panjang n banyak ckit yerr adek, nanti mama ikat selalu..heheee
ini rope rambut anak mama yang tak banyak tuh..hehee..
tak per janji buleh ikat hehee
pic nih petang kemarin punye cite..huhuu..kes teman cik ton main bola tampaq la nih..tak tau nak pujuk cmana si notty gurl nih..so ajak snap pic jew kasi dia duduk diam ckit..hehee..so hasilnyer mama pon sama naik lorr posing memosing nih..huhuu:))

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

No comments: