Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 28, 2011

Kesian Cik Qhayra.

salam sume,
ingat lagi x post mama tentang kaki cik Qhayra tuh??
tak ingat kew??ka korang blum baca..kalo blum jum baca DULU
hehee..arini mama nk cite lagi bab kaki dia yang xmo nk sembuh tuh..
actually masa mama jmpa dr.Nasir tuh dalam seminggu ok dah kering baik dah, then bila dah abis ubat makan yang doctor kasi tuh tetiba je jadi balik..bila dah jadik balik mama pon refer semula dr.Nasir tuh, then doktot cakap bukan jenis penyakit aritu, penyakit nih lain plak..ok mama pon trima la..mana la mama nih reti sangat bab2 nih..yang retinya bawak cik Qhayra jmpa doktot la bila dah sakit..huhu..then pakai ubat sapu  n makan ubat yg dikasi selama seminggu, x lega2 jugak..target mama bila seminggu x ok gak mmg kaki ank mama nih jumpa pakar kulit jugak la..Dr. Nasir pon pakar jugak tapi nk wat cmana kaki ank mama cm xmau jew yg ubat doktot nasir, so keputusannya, terpaksa bawak cik Qhayra jmpa yang lebih pakar at Jalan Putra, Dr. Venkat..pakar segala pakar penyakit kulit..sapa x kenai kalo ckp doktot India nih..mesti kenai punya la..doktot cakap kaki ank mama nih xdak masalah pa pon cuma dia garu jew..bila garu pastuh luka dia merebak banyak tempat la..mmg tak dinafikan tangan ank mama suka mengaru2 sebelum dia tidoq smpai dia terlena la..susah benor nak buang habit dia tuh..so inilah dia ubat cik Qhayra..
tu diaaaa ubat dia..ubat makan 2jenis malam n 2jenis siang lain2
ubat sapu pagi, petang n malam lain2 tau..hahaa..bila budak farmasi tuh kasi mama tergelak..sekarung ubat cik Qhayra..
mama tanya "brapa dik?"
"95hinggit" jawab dak india farmasi tuh.. 
ha tu diaaaa, amek ko..maklumlah sebelum nih duk p klinik bayak yang panel..klinik dr. Nasir tuh pon panel so xtau pon kena byaran brapa..hahaa..kalo x lega lagi taktau la mama nk wat cmna..selama 2hari nih makan n sapu, Alhamdulillah tgk hasilnya berkesan jugak laa..nampak macam kering dah ckit kudis kakinya tuh..
noted :
semuga kaki cik Qhayra cepat sembuh..
sedih tgk kaki ank mama tuh..cian dia..mcm sakit sangat..

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

No comments: