Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 22, 2011

Biozone Car Sterilizer


today, mama ader belajar benda + produk baru, iaitu merujuk kepada tittle di atas..hikhik..actually, produk hok mama blajaq tuh biozone yg letak dalam pejabat..bnda alah tuh ader ni diorg letak kat konter utama hok mama duduk nih lah..konsepnya yg sm je cuma beza tempat yg diletakkan tuh..info lebih lanjut korang baca la sendiri ek..


Memperkenalkan satu produk terbaru yang memang terkini dan canggih dalam zamannya. Menggunakan teknologi cold plasma yang membersihkan udara di dalam kereta dan membekalkan Oksigen yang lebih banyak.

Jika anda pernah mengalami pedih mata, sakit kerongkong, sakit hidung dan bersin ketika berada di dalam kereta, gunalah Biozone Car Sterilizer untuk meneutralkan semula kebersihan udara di dalam kereta anda.Ini berpunca dari persekitaran di dalam kereta yang kotor.Sebenarnya udara di dalam kereta kita 10x ganda tercemar berbanding udara di luar walaupun ruang dalam kereta anda nampak bersih..Oleh itu, satu cara untuk mengelakkan semua ini adalah dengan penggunaan Biozone Car Sterilizer.


Kenapa perlu guna Biozone?

Jika anda pernah mengalami pedih mata, sakit kerongkong, sakit hidung dan bersin ketika berada di dalam kereta, gunalah Biozone Car Sterilizer untuk meneutralkan semula kebersihan udara di dalam kereta.

Ini berpunca dari persekitaran di dalam kereta yang kotor.

Biozone Car Sterilizer adalah sebuah produk aksesori kereta di mana ia berfungsi untuk:
1. Menyegarkan udara di dalam kereta
2. Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan seperti cempedak, tempoyak

3. Menghilangkan bau rokok, durian, automobil, bau cat, vinil dan sebagainya

4. Memerangkap (VOC) iaitu bahan-bahan yang meruap dan beracun

5. Memerangkap partikel-partikel habuk

6. Ianya mudah, ringan dan selamat

7. Tidak memerlukan penyelenggaraan

8. Hanya masukkan ke dalam soket pemetik api seperti gambar di atas.
Sebenarnya udara di dalam kereta kita 10x ganda tercemar berbanding udara di luar walaupun ruang dalam kereta anda nampak bersih.
sumber dipetik :

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

1 comment:

wan nurul hezrina said...

ooo ada ek bendanie..info berguna nie..ada jugak benda pelik mcmnie tapi bgus jugak sbb boleh menyedut udara yang tak baik kan?