Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 16, 2011

Kisah Jin Dan Negro


Ada sorang negro ni telah sesat di padang pasir sorang-sorang, dah beberapa hari dia tak makan dan tak minum. Dia berjalan tanpa ada bekalan, perut dan terlalu lapar, dahaga dah tak boleh nak cakap, tapi dia masih berharap dapat keluar dari padang pasir tu.

Pada hari seterusnya, waktu panas matahari tengah terik, dia dah mula tak mampu nak berjalan, terlalu perlahan, hinggalah dia terpaksa merangkak, tiba-tiba semasa merangkak tu di pasir tu, macam cerita dulu-dulu, dia terjumpa botol, macam botol kicap, siap ada penutup gabus lagi.


Cepat-cepat dia cabut penutup gabus tu, untung-untung ada air, tapi bukan air yang keluar, asap yang keluar, dan tiba-tiba satu jin menjelma depan dia..


"Terima kasih tuan, kerana melepaskan saya dari botol ini, buatlah tiga permintaan, wahai tuan."


Apa lagi, seronoklah si negro tu. Dia pun cepat-cepat minta perkara yang dia nak, untung-untung dapat.


"Wahai jin, aku nak tiga perkara tu, pertama, aku nak duduk tempat yang selalu ada air, kedua, aku nak jadik putih, ketiga, he he..yang ini tak taulah kalau boleh, aku nak selalu tengok punggung perempuan, boleh ke?"


"BOLEEEEEEEH, tuan bersiap sedia, saya akan penuhi sekarang juga."


PING!

Maka berubah la si negro menjadi mangkuk tandas!!! kuang3..kang dah kena..huhuu


  noted : 
Bersyukurlah kita dengan apa yang..
setiap pemberian kejadian Allah itu ada hikmah
PEACE (^__*)

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

No comments: