Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 24, 2012

Hari Q dan Inovasi


Assalamualaikum all ^_^

Today, 24 Mei 2012..oke, arini merupakan Hari Inovasi & Kualiti UUM..so dalam mjlis nih, kakitangan yang cemerlang diberi ganjaran atas kecemerlangan mereka yang dipanggil 'Anugerah Perkhidmatan Cemerlang'..yeahhh sesiapa yang mendapatkan pasti akan merasa bangga tau..termasuk la diri saya sendiri..but n3 nih tiada kena mengena gan saya coz saya tak terlibat pon di mana saya tidak mendapat pon anugerah tersebut..it's oke b'coz bukan rezeki saya arini..hehee..

berbalik kpd cite tadi, actually, kakak n abg ipar saya yag dapat sebenarnya..dan tak dilupakan mak menakan saya jugak turut naik pentas bersama² kakak n abg iparku..hehee..bangga jugak la saya tapi kalo saya sendiri yang naik pentas tuh, bertambah² bangga lerrr..hikhik..bak kata owg 3branak la naik pentas arini, mujur saya dan incik hubby tak naik skali, kalo tak errrmm apa nak dikata..hahahaa..besala kan mulut manusia, bukannya buley ditutup, so utk menutup mulut diorg² nih diam jew kite..hihik *opsss kata² ini tiada kaitan sama da yg telah idup ataupun yg telah tiada..huhuhuu

SEGUNUNG UCAPAN TAHNIAH BUAT ANGAH, PAKNGAH N TOKNGAH NA yerrr...*doa² mama kasi naik pentas sama tau..hehehhe ^_^
mood : teringin jugakkk..sapa yang taknak..hahahahaa..wuekkk :P

 tahukah anda??
 mak menakan saya, Sarkina Shaari, sudah 3kali naik pentas u..1st dulu masa 2002, 2nd masa 2007 n now 2012, bermakna 5thn skali dia naikk..fuuhhhhh, mampukah saya tuk jadik seperti nya..ermmm tak tahu la cmna, but saya tetap mencuba utk menjadi sepertinya..yeahhhh dialah idola saya..tahniah berbanyak tokngah..maybe suatu ari nanti saya akan turut jejak anda..yeahhhh..terbaekkkk :))
 
utk pengetahuan anda lagik, library mendapat tempat ke2 dlm anugerah 5s..2diennnn saya nihh duk numpang bangga jew..diri sendiri takdak lagikkk..*oppsss : bkn saya buat kerja ta baik tau juz takdak rezeki..hahahhahaa..

Tahniah jugakk kepada yang terlibat secara lansung mahupon tidakk..yang terlibat secara lansung xspecili bahagian Siri, diketuai oleh Cik Yana bersama bos kesayangannya, En Ku Rosyidi..heheheehe..tahniahhh..tahniahh..tahniaahhh..tahun depan usaha lagik kasi Johan yerrr..heheee.. 
p/s : saya numpang kot jauh jeww..hehee..*0*

kata diri sendiri : udah² la merapu cik mama oiii..dah kuaq..kuaq owg lain nak duduk plak..
*n3 dipost semasa duk di konter sambil melayan customerr..2 pasai la owg tak kasi nek pentas tuhhh..hahahahhaa peace yooooo :P 

sekian, adiossss :) 

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

4 comments:

lelamaisara said...

Tahniah buat mereka...

Salam kenal...
erm,pernah nampak saya ke..hehehe..terasa diri glamor plak..hehhehe...gurau jaa...:)

Putri YANA said...

Ahahaha da gak nama cheq...bangga sgt2..thnks DQ sayam bucuk2 Ahaha.. insyaallah next year YN doakan DQ naik pntas heeee

Deq's Qienz said...

@lelamaisarahehee..thanx lela bagi pihak..

skali skala glamer apa salahnya..hehee..btw salam perkenalan org jauh..

Deq's Qienz said...

@Putri YANA Yn..i pon doakan u naik pentas jugak ek..sama² brusaha nek pentas..hahahaaha..terbaekkk :P