Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, May 13, 2012

Kosong

Assalamualaikum semua..

Udah lama rasanya tidak melihat saya punya blog..maka nya arini terasa nak buka..skali dah buka upanya dashboard kite dah berubahhhhh...rrrrr.. damn much

puaih jugak nk mengodek..terasa cam baru blajar nak beblog jew..sabo jelahh..

camna la saya tergerak ati nak buka saya punya blog..

jawapannya, apabila my gud frenz, CIK YANA mintaq saya nolong masukkan widget pelawat n saya dah TA BULEH buat daaa..saya dah lupa sgalanya..wuaaaaaa TANAKKKKKK...

maka nya dengan nih, saya kembali membuka saya punya blog..kenapa jadik begitu??? tolong la saya kawan²..saya sedihhhh sguhhh gan diri sendiri...

*** dahla sikalang kepala saya manyak biul..macam² yg kena fikir..16 mei nih stat final exam sampai 21st mei..penattttt sgtttt...dulu masa ta study nak study..bila dah study cmni la jadiknyaaaa...***(sabo yer DQ) 

ta sabo nak abiskan exam nihhh..dah ta larat nak pikiaqqq dahhh...nak rest kejap pastuh smbung balik bulan Julai..walaupon sebulan jew rest, ianya amat bermakna bagi diri saya..

^_^ insyAllah, andai rezeki lebihhhhh..bleyla bawak papa & cikQhayra gi jalan² ..lalalallaalaa ♫♫
♫♫♫

mood :
semuga Allah permudahkan segala jalan & dugaan bagi saya. 
  
noted :
Ya Allah,
Tenangkanlah aku dalam menjawab segala persoalan yg ditanya..
permudahkan segala-galanya Ya Allah..
Ameen..

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

1 comment:

Wanieys said...

tukar jer la..kan bley tukar ke dashboard lama heheee