Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 8, 2012

n3 Tak Bertajuk


Assalamualaikum all ^^

2,3 arini mama sok..sekk..sok..sekkk aka tak sihat (selsema cikgu) lol..dalam n3 lepas pon ader dah mama crita yag mama kurang sehat..hinggatkan dah nak oke, tapi rasa mcm makin teruk jew..suara pon dah jadik rock myalahkan Ella dahh..huhuu..tido malam pon tak selesa, mana tak nya, asek batuk sampai teriak² *nangis nihhh..Alhamdulillah Allah masih mgingati mama dengan memberi kesihatan yang tak baik..hehee*pujuk ati dehh

ubat dahpon ditelan beberapa bijik, tapi still tak oke lagik dehhh..letih badan, arini pon keja lagikk..esok n lusa baru nak cuti..dapat bersama cik Qhayra n papa 1 ari jew..huhuu
ader jugak rakan² opis ucap tahniah..*diorg hinggat dah berisi la kot..coz mama nih susah sgt nk dapat penyakit..nanak plak demam..mmg jarang sekali la nak kena..Alhamdulillah taknak la riak..takut jugak..hehee.. xder lah sebenarnya..mmg xdak rezeki lagik la..huhuu diharap bersabar ya rakan² sekalian, nt tiba waktu, ader la dia tuhh..hihii (pujuk diri sendiri sama)

sapa tak trigin bb bila anak pon dah besar,,nanak plak si kecik, cik Qhayra sendiri mintaq nanak bb..huhuu,,apakah jawapan yg harus diberikan,,sabo jelahh..kalo korang nk baca bley baca dioalog mama gan cik Qhayra kat sini k..biasala kan bila budak² dah pandy bercakap macamtuh la..

mmg our planning *mama n papa nak tambah bb masa cik Qhayra 4yrs, tapi apakan daya kita hanya merancang Allah jua yg menentukan..masih belum ader rezeki lagikk..hikhik..so, sabor nyerr, boleh dikatakan semua member² cakap " anak dah besar,bila nak tambahh?" arrrrghhh, sabo², ada masa nak cakap  gan diorg SAYA NAK, bukan taknakkk lahhh..cuma masanya belum tiba lagikkk..huhuuu..

kadang² org tak tahu kan apa kita rasa, apa kita nak..hehee..maybe diorg taktahu masalah kite, susah nak pahamkan org kan??

p/s : jgn salah paham gan n3 nih, saya bukan marah..sekadar luahan perasaan..demam, batuk + selsema = tak sihat tak bermakna kita dah ader isi 2biji mata itam..hehee :))

adiossss..!!

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

4 comments:

Ms Velentine said...

biasalah mulut org ni susah nak tutup...bila tiap tahun mengandung slh..tak mengandung pun salah juga....

Chic Na said...

kalo org dah kawen mmg slalu kena soalan mcm tu kan? sabar jelah. :)

9n0L4 said...

tu yg dah ade anak kan. org sibuk jugak tny. yg belum ade anak ni? huhu. Allah knows better.

IntaNBerliaN said...

insyaAllah nanti adalah rezeki qhayra nak jadi kakak...