Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 12, 2012

Ole-ole Dari Mereka

Assalamualaikum n camat petang all^^

Alhamdulillah rezeki Allah beri..
hehee tiada kata yg mampu dilafazkan melainkan terima kaseh yang tak terhingga atas ingatan kalian
#ecehh bunyi supa siyes sgt..
leks la korang..kicik punya hal la..

ekceli, sahabat saya org Qlate,
aritu dia balik kg coz mghabiskan cuti dia disamping,
realese tension n perah otak masa exam
so saya dapat la rasa kopok leko qlate yg mmg mnjadi kegemaran saya..
selalunya, saya akan kirim kalo dia blik tapi aritu sy tak kirim pon coz
kakak (angah) saya yg ke2 dah gi Klate, mmg compom dia belikan ole² dari sana.hehe

wahhh ingat gak CIK YANA gan DQ nihh..hehehee..
siap tlg goreng lagik, makaseh byk² nahh..
murah rezeki cik Yana slalu..hehee

2nd ole² from CH..hehee
maklumla, skul holiday, skali gan mak n abah holiday sama..hikhik
ekceli, CIK TON n family pergi Klate jugak,
pastuh otw balik diorg singgah Cameron Highland..
so dapat la strawbery kicik tenit nihh..
*buley kat cik Qhayra kira nak gantung kat beg skul dia la..hehee..
so, mama tak bawak balik, bukan kedekut, saja wat kenangan gantung di opis..hikhik

walaupon tak seberapa..tima kaseh sesgt² atas ingatan kalian..hehee
saya amat menghargainya :D
*sengih smpy telinga..hehee

sekian..!!

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

20 comments:

Pn. Sheila@CC said...

brg yg free harus la best... hehe...

lia said...

rezeki..... he3

IntaNBerliaN said...

keropok!!! sy pun pengemar keropok :-)

iehahfarihah said...

bestnye..rindu kepok lekor terengganu..x sabar nak balik kampung..heheh=P

lelamaisara said...

wah wah..best sangat dapat ole2 kan..lagi2 free..hehehe..

akak nak jugak la...heee

Wanieys said...

adehhh tgk kopok lekor tu sedap pulak...hihihi..rezeki2..alhamdulillah :)

Yumida said...

alhamdulillah..rezeki
kropok lekor tu..teringin tekak ni nk merasa...

~Sweet Honesty~ said...

dah lama tak makan kopok lekor..huhu

Deqla manjew said...

SEDAK KEPOK LEKOR TUH!! alamakk.. tercapslock pulak. hihi

syiela said...

alhamdulillah rezeki....

suka kopok lekor

dyabunga said...

seronok nya dapat ole2..hihihih

LiYa HaNiF :: said...

alaaa tuk kita tak ade ke.. hehehe

teratak hati said...

sedap keropok lekor..

Hasrina said...

kopok lekor ")

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Rezeki..
comel strawberry tu..^^

9n0L4 said...

wahhhhhh. untunglahhh. kepok lekor tu. sedapnyeee. :)

Chic Na said...

keropok lekor tu nmpak sedap. mkn tak ajak eh. :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ said...

wahhh kopok lekorr lame xmkn...
skrg susah nk carik kopok lekor yg betol2 sedap..huhuu

Masha Meisters said...

keropok lekor dari pantai timur...harulah ada! hihi

CintaZulaikha said...

windu ngn kepok leko ganu kiter...hehe. dlu sblom posting kedah duk jerteh dlu. ari2 dok makan leko. spi nak bosan. tp dah pindah kedah jd sedih plak sb dah tak dpt makan leko. nseb baik ada kedai kecik yg jual leko ori dr ganu kat jitra mall nih, kedai dy nama leko2...fuhh, terangkat gak lah bila makan....sedapppp...