Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 5, 2012

Qhayra Makin Kuruih

Assalamualaikum All n Salam Sejahtera^^



nmpk kuruih sgtt..
cian dia..

2,3 ari nih dia asek tak sihat..batuk + selsema = muntah
ader dlm n3 lepas saya ader tanya pendapat korang mengenai susu yg sesuai gan dia..
Alhamdulillah byk jugak dapat respon kawan² walaupon ader jawapan yg tak membantu saya..it's oke..tima kaseh byk² yer..pic nih mama snap di hari dia panas badan, tapi memandangkan skul dia ader aktiviti senam seni, so dia tetap bersemangat nk p jugak skul arituh..

berbekalkan dengan doa dan harapan mama agar dia sehat menjalankan aktiviti skul tersebut..hehee
mmg dia seorang anak yang tabah..Alhamdulillah :))

semalam nmpk macam oke ckit, kurang batuk tapi bila batuk still tetap muntah jugak namun tak teruk macam sebelum nih..saya kasi dia minum susu Fernleaf 3+.
arap² sesuai la gan dia..
dak tak tahu nak pikir dah nk bg susu aperr..huhuu..
saya berharap sangat² susu tuh susu yang terbaek tuk dia..
sebelum guna susu nih, saya try jugak BioLac, formula dr. Azizan, Homapati, tp macam tak ok jugak coz di dada stil bunyi berkahak, abes jew biolac terus belikan fernleaf..
3ari minum nmpk ok, dah kurang bunyi kahak tuh..hehee

note :
dengan penuh doa dan harapan,
semuga putri kesayangan mama membesar gan sihat dan kuat..Amin :)

sekian!!

terus melihat gambaq di bawah..
makin kuruih anak mama kan??

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

11 comments:

Yumida said...

amin..cepat2 sihat ye qhayra...

Wanieys said...

smga cpt sihat

Cik Lyeen said...

smoga c comel cepat sembuh..n jadi gemuk2...:)

lia said...

amin...

eintan nurfuzie said...

smoga sihat!

lelamaisara said...

semoga cepat sembuh..

izan mama mia said...

mg cpt sihat..dear

IntaNBerliaN said...

moga cepat2 sihat.. siannya bila muntah2.. kita yg tgk pun sedih kan..

LYAfrina said...

kesiannya dia.. moga dia beransur sembuh... tp kanak2 usia ni.mmg makin aktif kan..n berat bdn akan turun skit kan..sbb anak sy asya..pon nmpk makin kecik je... sbb aktif sgt

9n0L4 said...

kedingnyeee die. mcm adek akak, 11 tahun. kuruihhh je. :)

wan nurul hezrina said...

qhairanie jenis yang kurus tinggi.takper kurus janji sihat=)kalau badan besar tak sihatpun susah juga=)cumil n cun kamoo qhaira