Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 3, 2012

Saya Rasa Kurang Sehat



Assalamualaikum all ^^

Alhamdulillah masih lagi dipanjangkan usia meneruskan kehidupan yang serba mencabar di dunia ini walaupon ader sikit terasa diri ini kurang sihat..*chewahh ayat tak tahan betol..hikhik  

saya rasa sedikit sakit kepala, sedikit benggang telinga, barangkali panas, walaupon cuaca sejuk, sedikit nak selsema..erghhhh tanakkkk..memandangkan cuaca sikalang tak menentu, menyebabkan saya rasa begitu..*lama dah Allah bg sehat, Dia bg sakit pulak la..(Pujuk ati)..saya nih boleh dikategorikan owg yg jarang sakit demam la, Alhamdulillah tanak cakap besar, hehee, tapi kalo sekali sakit teruk la..

imbau kenangan : pernah sekali, tahun lepas kalo tak salah saya demam, tp taktau pon kata demam, ingatkan tak larat biasa la, abes tak tahan demam tuh gi klinik amek ubat, skali check upanya demam panas suhu 39'c..erggghhh demam rupanya aku, skali doktor tuh kasi ubat yang kuat terusss..bila makan ubat tuh, jadik gastrik pulakkk..adeyyy, skali lagi gi check up tapi kali ni gi PKU (pusat kesihatan universiti), doktor situ kasi ubat gastrik plak..

itula owg cakap kalo owg susah dapat penyakit, sekali dapat teruk la..hehee..mujurlah masa tuh cik Qhayra takdak wat hal la..baek ajerr bila dia tahu mama tak sehat, siap tlg picitkan kepala mama yang sakit nihh..ma kaseh sayang..

arap2 kali nihh takdak saya demam la..semalam dah makan ubat siap2. tanak jadik cm aritu la..huuhuuu, sian cik Qhayra n papa nk jaga kan mama..hehee

dalam n3 lepas ader disebutkan mengenai kesihatan cik tenet cumeiii, Cik Qhayra cayunk..penat jugak dalam memikirkan susu yang sesuai gan dia..pernah jugak terfikir tak payah kasi susu, but minum milo cm owg dewasa, tapi takut jugak dia tak lalu mkn nasik..ermmm, penat aihhh sementara nk besar..*dugaan yang Maha Esa bukan saya berungut oke, cuma kesian + bimbang gan kesihatan dia jew..hehee

tima kaseh jugak pada pemberi pendapat, especialy Yumida, walaupon dia belum ader pengalaman dalam hal tuh, tetap jugak mau tlg bg cadangan kpd saya..saya amat menghargainya..tima kaseh semua yag memberi pandangan yerrr..tima kaseh byk2 :))
tag :
 

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

11 comments:

izan mama mia said...

mmg ramai yg dmm sekarang membahang panas...rasa nak duduk dlm aircond jer tapi riso gak nnt bil melambung ...kan.....harap cepat baik jer...

CintaZulaikha said...

tag saya...hehhhe..timer kaseh

Yumida said...

thanks mention sy dlm entry sis..hikhik...blh glemer sket lam entry sis ni..tompang payung sekaki..hehe

tag? ermmm..ni segmen erk....kurang faham

Yumida said...

sis...yg ni sy jumpe contest lam puan bee nyer...

http://puanbee.com/small-contest-lactolite-percuma/

masih dibuka lg hingga 28 jun 2012

9n0L4 said...

get well soon ya. minum air byk byk. ;)

wan nurul hezrina said...

nurulpun tak sihat..huhu sorry dtg bls lmpt..aah mmg saya jual kelmbu moden2

ejulz said...

smoga cepat sembuh.. :)

LYAfrina said...

get well soon dear...
sy pon demam skarang ni...

CintaZulaikha said...

nak tyalah, tgl kat alor setar kat belah mana ek? sy duk jitra, kat kem kelubi...:)

Miss BaNu said...

semoga cepat sembuh yer..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Moga cepat sembuh ye...