Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 26, 2012

Segmen : Aku Nak Jadi Blogger Yang Paling Famous Di Dunia


Assalamualaikum all^^
peace yo.!!

join segemen today, tajuk bukan maen lagik siot..hahaa lawak pon ader, tapi saya nak join la..tajuk besttt, terbaekkk. sesapa join meh la join..
klik, klik, dan Klik..hehee

 tempek banner dia besaw²..hohohoo

ekceli, target saya yg dulu 500, Alhamdulillah dah melebihi target..
now, nak target brape yer..
errmmm..,
dah nama pon Segmen :
Aku Nak Jadi Blogger Yang Paling Famous Di Dunia
makanya, target saya 10k dah lerrr..
tercapai kew nihh..ermm kena usaha keras ckit la..hakhak..

Tag :
semua yg singgah blog saya nih la..

oke, adiossss

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

6 comments:

Cik Fie said...

kalau boleh , tolong promote segmen ni di fb ye..ajak kawan2 join..sapa yg top refferal..dia menang :)

Pn. Sheila@CC said...

InsyaAllah... di mana ada kemahuan di situ ada jalannya... :-)

Pecinta pink^^ said...

macam best je,,nti nk join la:)

~Sweet Honesty~ said...

selamat bersegmen la yea..(^_^)

darrent bob said...

hi, dah follow blog ni.. klu nak, follow blog boboi, k.. tq..

wan nurul hezrina said...

selamat bersegmen