Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 5, 2012

Terasa nak Post Entry Nih..!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera all^^

tak pernah terjangka follower mama akan mencecah ratusan owg..tima kaseh pada anda2 yang support saya yerr..tima kaseh banyak2..

walaupon takdak la sampay beribu namun mama berterima kaseh berbanyak2 pada anda2 sume..hehee :))

bermula April 2011, sy mula berblog dengan 1st N3 yg ntah apa2 ntah..berblog dan terus berblog yang hentam n blasah men redah jew..pastuh terjumpa la Toturial Cik Lyssa nih, dr sini saya mula make up saya pnya blog..byk yang saya ciplak cik Lysa punya idea n sampai sikalang tak tahu aper2 akan buka dia punya blog..tima kaseh adik Lyssa yg cumei nihhh..kerna anda blog saya agak kemas n teratur..hihii

then tetap tak berpuas ati gan template n design blog nihh, saya mintaq tlg adek Intan Nurul Fateha yang sweet lg manis nihh..hehee..ma kaseh intan atas jasa baek dari intan..sy amat menghargainya..then, bila lelama pkai header tuh, tak puaih ati lagik, godek punya godek dalam adobe, pulun sampai buley owg kata, then jadilah header hasil tangan sendiri..hehee..jadiklah walaupon tak cantek tapi puas ati gan hasil tangan sendiri..hehee

awal tahun 2012, saya private sementara blog nih kerana byk komitmen dan xdak masa nk berbloging..huhuu salah satunya yang belum diwar2kan adalah saya bergelar seorang student PLK kos BPM 2012/2013..
penat sebenaqnya jadi pelajar nih, mau tak nya saya dah berkawen dan ada anak, mmg penat la..gan assigment, class lagik, tu yg xsempat nk berblog..hehee..tuh yg private seketika blog nihh..tamat jew final exam 21st Mei arituh, terus aktif berblog balik..hehee..

yeahhh..sehingga la terjumpa Gruop Segar Follower by Mama Arina nihh..nak tau tak katmana saya jumpa blog dia..jeng..jeng..jengggg..
of kos la dalam blog Tentang Kita, saya tgk la siapa la



Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

11 comments:

teratak hati said...

Seronok plk naca kisah akak ni..

Aine Ainun said...

ade saye disitu=)))))))

tp blog ni mmg sweettttttttttt=))))

Alynn Nyzaa said...

tahniah kak follower btambah...truskan bblogging~~ ^^

Wanieys said...

semoga berjaya dlm dunia blog..

Si Matatajam said...

GSF mmg best.... Done follow here...

9n0L4 said...

waaaaaa. im touched lah dear. huhu. mekasihhhhhh. :)

Lyssa Faizureen said...

eehehe . sama-sama :)

Dieyna said...

nampak dah muka anak akak kat situ hehe... jom terjah...

lia said...

blogging for fun & tmbh kawan ;)

balkidz_hunny said...

welkem kak ;)

intanurulfateha said...

welkem kak ;)

psst : komen sblum ni akak delete ek sbb kite tgh edit belog org, lupe logout plak >__<