Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 15, 2012

Jawapan Soklan Teka²


Assalamualaikum all slamat pagi^^

pepagi semangat nk update belog..maklumla arini bawak Lappy..
niat dr semalam nak wat asigmen yag bertimbun.
memula duk wat lileks lagik hinggat kan nak kena antaq pertemuan ke4
tengok² kena hantaq pertemuan ke3 nih pulak..
adeyyy..penat..
so kena kampui wat la.hukhuk

tempek pixca cik Qhayra gan bb pooh jap

oke, taknak berceloteh panjang lebar..
jum tengok jawapan sebenar soklan teka² aritu.

harga bb pooh cik Qhayra adalah
180 bhat
bersamaan 18hinggit duit me'sia..

tak der sorang pon yang menang..hukhuk
so, saya xperlu review blog sapa² pon..hikhik.

ramai jugak yg meneka..
malangnya, tekaan mereka meleset sama sekali..
hakhak..korang leh tgk komen diorg di SINI ya.
kan ader Acik As wat entry kiteorg bersawadikap tuh..
bb pooh cik Qhayra beli kat situ la..hikhik.

murahh kan?
kualiti kain sama je gan pasaraya kat me'sia nih..
tag dia pon tertulis Disney.
ok la kan..hikhik
tu yang mama sambaq tuh..
kalo nak arap beli kat me'sia nihh
mesti berpuluh² hinggit..
tak mampu sy nk beli..hahhaa..

oke, la
ader keja nak wat..kalo free lehBW umah korang..
adiosss :))

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

15 comments:

Rai said...

oloss..rugi aaa....

Masya said...

lah tak sempat teka hihihihihi....

ieedaz @ mama_isha said...

takde yg bertuah nmpknyer ye.. tp mmg murah lah! :)

Zie said...

terlpas sudah....

lia said...

murah betol tu...

wan nurul hezrina said...

murah=)erm tak der pemenang=)btw selamat hari raya n maaf zahir batin=)

Cendol said...

ohhh murah la..cisss kene pegi bersawadikap jgak ni.ahaha

N.Aima K said...

kalau kat cni mesti dah cecah harga RM50 hmm

are_lin@yu said...

nanti kalau g thailand lagi singgah lah umah..hehe

♥ ...mummy SHAKIRA...♥ said...

waaa murahnya...mula2 nak teka juga tpi konpius nak letak brapa last2 xterteka...hihihi :D

Saya Disini said...

murah

Deqla manjew said...

lorhh... rugi x teka RM18 hari tu.. hihihi

QasehnyaRania said...

haha..murah giler..salah..kih3

Chic Na said...

salah la cik na teka. hahaha..

*baca entri sambil dengar lagu raya & nyanyi2. hehe.. sesuci lebaran..

9n0L4 said...

tak dan nk main teka teka. lame tak dtg sini. :)