Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 16, 2012

Mood Raya Nihhh..!!


Assalamualaikum all

mood raya nih tak tahu nak tau nak cite apa..
punya excited nk raya nihh..
arini opis kitorg balik jam 1pm japg..
dah dapat emel dahh..yeahhh

sebelum balik sempat aku buka blog post sesuatu.
1stnya, nk gtau lastly,
dapat jugak kad raya walaupon hanya 2keping
 dr blogger kesayangan..

sapa kenai gan kad raya nihhh..??

 for sure la dari DeqLa Manjew ku sayang..

lagik satu kepingnya dari

daripada Dylla Abas

tima kaseh DeqLa n Dylla

semuga persahabatan kite di alam maya ini berkekalan
selama-lamanya..
InsyAllah
Amin..

u'olls tahu,
sejak berkahwin n bekerja nih 
buat pertama kali dapat duit raya tau..
yeahhhhh..

fokuskan kepada duit raya n orgnya shj
abaikan kaki di bawah itu..hakhak

our boss, En Mohd Nor,
kasi duit raya tahun nihh.
iskkk terharu la..
sejak dah besaq nih mana pernah dapat duit raya dahh.
ni baru dapat,
yg plg mahal kan
dapat duit wana olen..hikhik
suke..suke.. 

makaseh boss,
murah lagik rezeki boss yerr
sayang boss.hehee

note:
u'olls, mayb sy tak sempat nk BW
maklumlahh mood nihh dah terlebih2 nak raya dahh..

lastly,
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin 
buat semua :))

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

15 comments:

mama aryan said...

selamat hari raya,maaf zahir batin dr akak ye..

Deqla manjew said...

hihi.. sama2 sayang... siap wat entri lagi tu..terserlah keterujaanmu itu.. haha..mintak tlg ckp kat cik as, maaf yer utk dia xde kad..sbb xde alamat dia..huhu...tahun dpn kalo pjg umor, deqla kasi. hihi...selamat hari raya!

Deqla manjew said...

owh lupa nk komen! kaki tu cantik! haha... yg tu deqla fokuskan dulu! ;p

Mama Eika said...

ha kami pun dapat gak duit raya...3thn keja ni kali ptama dapat...tq kat boss baru kami ng kanan kami...

Riena Haiqal said...

salam lebaran dan selamat hari raya maaf zahir dan batin.. (^_^)
cantik kaki yer.. hehehehe

gadisworld said...

@Deqla manjewtak mau kawannn...chik as majuk ler mcm ni....(larik2 sambil nangis)

Mrs Velentine said...

wah tahniah2.,,dpt duit raya gak

Deqla manjew said...

@gadisworld
lari sambil nangis2 menuju ke katil pas tu rebahkan badan nangis guling2 atas katil pulak.. hahaha...

Masya said...

selamat hari raya...
dapat duit raya tu yang bet hihihihihi....

Deqla manjew said...

deqla nk kad sendiri la mcm DQ punye ni...nk gak letak kat blog..nnti deqla kreditkan la kat DQ.. hihi..bole tak? deqla x pndai la nk buat sendiri..hrp belas ehsan org je la...huhuhu..(buat ayt sedeh sikit).. nnti deqla bg la gmbr dan ayat yg nk diletakkan kat situ...tp jgn la sama mcm DQ punye...pesen lain la eh yg penting kaler pink...hihi..demand lak..org tu x ckp pun boleh dah bg syarat mcm2..hahaha ;p

Chic Na said...

wow balik awal. dapat duit raya lak tu. untunglaa..

selamat hari raya aidilfitri DQ & family.
maaf zahir batin. ;)

Ayuni said...

Salam Aidilfitri to sis too....

etuza said...

selamat hari raya ..banyaknya kad raya

Wanieys said...

2 pun jadi la kad raya tu...taon dpn bertambah lah lagi huhu

Si Matatajam said...

Takpa thn depan bagi alamat kat M awai2 na....