Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 14, 2012

Cik Qhayra gan PSPnya


Assalamualaikum semua

cerita nih dah berbulan tertangguh..aritu ader saya gtau yang cik qhayra begitu cemburu bila papa n mama beli telipon baru..sesapa yang belum baca n3 tersebut, bley la klik di sini ya..utk mengelakkan dia dari main telipon kiteorg, nak tak nak terpaksa belikan sesuatu la.

so, saya terfikir nak belikan psp tuk dia coz ader sepupunya dari KL mmg dah lama guna benda alah nih..so tanya MIL ok tak nak belikan dia yag nih dia kata ok. sy pon beli la..sy bukan panday sangat nak ngajaq dia..2hari dia main dia pulak yang ngajar saya..hukhuk..betul kata org budak² cepat belajaq n cepat hinggat.


kemana² saja gan PS dia..
tak la berapa nak nakal sgt.ader benda nak wat.
kalo tak jenuh kepung..hukhuk
bila bangun tido trus carik..
pakai cekak rambut pon tak betol la.hukhuk

ohya, masa kat n3 nih jugak, sy tergelak bila cik sweety komen.
tak sangka pulak cik sweety membuat tekaan yang tepat tentang mainan yg cik Qhayra dapat..tertanya² jugak cmna dia leh pikir cm gitu.
alamak pic cik sweety takdak la pulakk.sori sis.hihi
 
errrmm lupa pulak betulla kan cik Sweety cikgu,
jadi dia paham apa yang budak² nak..tak gitu cik sweety??hikhik


Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

32 comments:

Edy Fee said...

wah kecik2 dh pandai main gadget

fiza said...

Bebudak jama IT. Baru dapat gadjet dah pandai sumanya ☺☺

Pn. Sheila@CC said...

wah... mesti sronok cik qhayra dh dpt psp kan... hehe

ieedaz @ mama_isha said...

Bdk2 zaman skrg mmg advance! :-)

Chic Na said...

budak2 sekarang ni mmg advance. kalah kita. khusyuk benor cik qhayra main psp.

izan mama mia said...

leka lah dia kan..

CintaZulaikha said...

huihhh, kalau ikha mmg taklah..kalau dah bg main skali, rasanya makan minum pon dia taknak..

Wanieys said...

khusyuknyer dia main ea

Si Matatajam said...

Betoi tu DQ..bebudak zaman la ni mmg cepat betoi depa blajaq bab2 gadget ni...errr brapa harga PSP ni DQ..Kalau harganya ok ingat nak beli bagi kat Khalish

dyabunga said...

kecik2 dh pndai main psp3..hihihi

~Cik Sweety~ said...

hehe..ank buah sweety pn demand yg hampuunn..bkn psp lgi dia mnta..ipad okehh..kalo mnta ngn mak ayhnya xpa..ne mnta ngn sweety..fengsannn..hohoho

lelamaisara said...

wahhhh.....best la....budak2 sekarang memang cepat belajar....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

untungkan anak2 skrg

Tihara said...

budak2 lahir zaman it macam ni la, bijak..akk dlu lahir zaman kaset..hihu :)

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

syiela said...

untungnya Qhayra dapat psp.. hehehhe mesti sahabat setia dia sekarang

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Budak2 mmg cepat belajar..kusyuk jer tgk dia main.. :)

LYAfrina said...

wah..kemain dia asyik layan psp tu

Cik Aini said...

budak2 skrg kan..mmg advance pnya lah.silap2 nti depa yg ajar kan kita.hehehe

kusyuk betol cik Qyaira tu dgn PSP nya :)

LiYa HaNiF :: said...

sib baik qalesya tak mntk nak psp hehehe...

are_lin@yu said...

amboi beznya qhaira..kusyuk main..hehe

norhidana said...

untung betul bdk2 zmn skrg nih....

Masz Sidek said...

budak2 sekarang beruntungkan... zaman dulu tak de benda mcm ni... hehehe

mama_umar_maryam said...

:),kt umh tu pakyong diiorg yg belikan psp ..pastu sebok soh top up game lagi

Karukord Jagau's said...

saya masih tekebil kebil nk men psp tu hekhekhek

Deqla manjew said...

eh masa bila main teka2 ni. terlps pndg la kot..huhu...bebudak skng smua nk dpt..tak mcm kite dulu.. deqla nk ank patung pun kena kumpul duit masok tabung..huhu

IntaNBerliaN said...

seronoknya dia.. psp lg yer :-)

Lily@MamaZaraZareef said...

Wah..ada psp sendiri. Syok lah die melayan ye..hehehe

QasehnyaRania said...

kusyuk je qhayra main psp =)

9n0L4 said...

wow. bestnyeeee dpt psp tuh. kayo kayo. hee.

N.Aima K said...

ank saya pun dah tau sebut "game" huhuhu

wan nurul hezrina said...

budak2 skangnie semuanya serba canggih..yang psp nya yang ipad nya..mcm2 ado..hehe tapi kalau teknilogi2 senang mengembangkan minda dorg kira berbaloikan??