Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, September 30, 2012

Penggemar Ikan Darat

assalamualaikum semua..

salam jumaat all

u'olls lunch apa arini?? ermm sy d kg skg nih..
sj arr on9 jap.nk share something gan u'olls.
ermm u 'olls mkn ikan darat tau..
tau tak ikan darat tuh aper..mesti tau kan.

actually saya adalah pngemar ikan darat. kalo musim menuai ikan darat compom banyak.asal blik kg jew mst dapat makan..tu yg syiok blik kg..hihii..

ini dia masakan kegemaran saya..ikan puyu bakar tawar.

nyumm..nyumm sedapppp..makan nasik tambah 4pinggan arini..
hahaa buley cmtuh??

ikan nih cicah air asam..
pergghhh kena jew terbalikkkk la...
hahahah..

masa mengandungkan qaira ari² saya makan yg nihh..
mujur masa tuh musimnya..kalo tak jenuh mengidam la.hikhik

kalo u'olls nak rasa meh arrr kg saya..
semua pintu, tingkap terbuka luas menyambut kedatangan u'olls.hikhik

k la adiosssss..

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

26 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

alahai sedapnye...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dh musin ikan darat la skang ni kan ;p

Si Matatajam said...

My family in law pun suka ikan darat..ikan keli ngan haruan tu peberet depa la..

Chic Na said...

errr cik na lak memang tak makan ikan. huhu..

Cik Lyeen said...

nmpk mcm sedap..tp actually, lyeen x pndi mkn ikan tu....nk try..tp tekak tak biasa..mohon mama qhyra pos utk sy..hehehe

Arina Shamsul said...

wah ikan puyuh,rasanya sudah bertahun tak pernah makan ikan ni dear..huhu.

dulu time kecik2 rajin je gi tangkap sendiri..hikhik.

sekarang?dah tak berjumpa dah dengan ikan tu..hukhuk.

adoiiii terbayang sudah bila digoreng garing..nyam2..nyam..sedapnya..hehehe.

Ayuni said...

hm, kat umah sye, mak sye yg bela ikan puyu....

izan mama mia said...

ikan sungai ker..saya tak makan kalau hok jenis banyak tulang sbb takut tercekik tulang...

Riena Haiqal said...

mak ai sedapnya ikan.. saya memang suka makan ikan.. (^_^)

Deqla manjew said...

x kisah la ikan apa pun, deqla mkn je..haha...

maszmadi said...

ikan puyu?..... x pernah makan, camner la rasanya yerk...

IntaNBerliaN said...

saya pun suka makan ikan darat.. sedap kan :-)

ros_reeza said...

ye, memang banyk kt kg.. baru ni Ros balik kg, singgah umah sedara kat Pendang, memang banyak sangat.. puyu, keli....

CintaZulaikha said...

tak pnh pon makan ikan darat...huhuh

mama aryan said...

akak kurg makan ikan..hihi

Cik Aini said...

ai x mkn ikan darat tp yg herannya kalo pekasan mkn lak.adoii cemana tu?

LYAfrina said...

yum..yum.
marvelesss

mamalieyna said...

waa gitu eh.. kita ni walau org kg, walau selalu ja g mancing ikan air tawar dolu2x..tp makannya idak ler.. hee~ taktau nape.. rugi rugi.. =P

aReLaN said...

tak pernah makan puyu. tapi kecik2 dulu selalu la tangkap.hehehe...
sori lama tak singgah.banyak hal kebelakangan ni.

dya bunga said...

dya xpernah rasa ikan puyu..hihi

Che Rosliza Che mat said...

cr pun suka ikan darat....isinya manis....sedap....

norhidana said...

akak baru 2kali mkn ikan puyu nih, pertama kwn bwk dr kg masa bujang, kali ke dua masa pegi ke kedah tp dh dijerukkan... sedap rasanyer manis2 tp kene pndai msk kan, kalu tak bau hnyir

QasehnyaRania said...

su tak makan ikan darat..huhu

N.Aima K said...

aduh tak pandai saya makan ikan sungai ni huhuhu dah cuba tapi x boleh telan

wan nurul hezrina said...

nurul semua ikan suka tak kiralah laut,darat apapun sume suka.kalau puyu mmg sedapnyerlah hai.nurul ngan anak2 nurul penggemar ikan.kalau makan ratah 4 ekorpun selamber lagi.hahahaha

9n0L4 said...

tak pernah mkn ikan ni. huhu. ikan keli je mkn. tu pun goreng garing². ;)