Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 2, 2012

Domino's Pizza


Assalamualaikum semua

agak lewat hapdate blog arini..u'olls dah try ke Domino's Pizza. sure dah try kan..ermm saya baru jew try, mau taknya area Kedah nih baru jew buka..

bagi saya, sedap lagik dr Pizza Hut la..coz saya suke pan nya nipis.kalo piza hut pan dia tebal.so saya suke domino's piza lagik.
lagipon toping lebih tebal berbanding gan piza hut.

ini rupe yg saya order.
pilihan pan double cheese crust.
lupe plak nama topingnya, yg saya tau saya amek yg ader ayam.
chicken wings.
opsssss, tadi saya suke piza domino's
but ayam nih
saya suke yang piza hut lagik.

terbalik pulakkk..
breadstix.

kes nak makan piza nih saya kena tunggu hampir sejam.
mau taknya, benda baru, semua owg tuju.
ramainya orang, beratur sampai pintu luar.
beratur satu hal.then piza masak 40min.

tp berbaloi la coz sedap..
selalunya km 3branak tak abes makan piza.
kali ini mmg abes..compom sedap..hikhik

keesokkan harinya, tanya cik qhayra
dia nak makan piza lagi.,
lagi sekali layan domino's plak.
pilihan pan bertukar ke new york pulak
then perisa amek tuna pulak..

terbaekkk la domino's piza.
u'olls yang belum try sila lah try..
jgn malu jgn segan.

sekian. (!)

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

15 comments:

Masya said...

baru cadang balik kerja nak tapau .. dgn lasagna dia.. sedapp org kata, lasagna dia x pernah cuba lg.. tp td sms hubby xmau tapaulah pulak.. nak makan situ .. kenelah tunggu hujung minggu huhuhuhu....

Riena Haiqal said...

wah sedapnya... nasib la saya ni tak suka makan piza.. tekak tak leh terima.. (^_^)

Mrs Lurve said...

xpernah cuba lagi...tp kalo dh ramai ckp sedap, harusla cuba jgk...nmpk pun mcm meriah

mama aryan said...

pizza domino's nih mmg lg sedap dr pizza hut..

♥ Wina ♥ said...

dah try jugak..mmg sedap!

Mrs Velentine said...

mmg ramai yang cakap sedap..

~Cik Sweety~ said...

baru je hujung mggu tu mkn pizza hut yg baru tu..sedap juga..tpi mmg btl la..pan dia mmg tebal..

deqjamucuxx said...

sedap tak kak ?? harga dia cam ne ? sama ngan pizza ke ? mahal lagi ?? teringin la. nyumm2

Si Matatajam said...

Sedapnya..dah lama tak layan Pizza...kat sini yg femes artisans pizza..

Chic Na said...

saje je buat cik na lapaq tgh2 malam ni kan. huhu..

N.Aima K said...

teringin lah nak makan Domino Pizza tp kat Kota Kinabalu tak daa :(

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a dh makan..suka sbb roti dia lg nipis...sedapppp hehe

Deqla manjew said...

pizza best jugak...tp kureng cikit la kalo nk dibandingkan ngan mekdi..hihi

wan nurul hezrina said...

serius mmg domino pizza lebih sedap drp pizza cuma mashroom soup lagi sdp pizza

9n0L4 said...

tak pernah try pun dominos. hee. slalu melekat kat pizza hut je. ;)