Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 29, 2012

Diyan oh Durian

assalamualaikum
*jawab jang tak jawab.

maaf yer lewat hapdate blog..hihii.. tau apa yang saya buat tadi??
compom tak tau coz tak bagitau..hehee..
saya abeskan Adam dan Hawa..penat kan nk tunggu episod dia. sya nih mmg tak sabaq nk tahu keseudahannya jadi, saya pinjam novel gan opismate.
yeahhhhh.. saya dah baek la baca..skg baru siduk nk hapdate blog..kuikui.
*puaihh ati aku..

terbaekkkk la jalan cerita dia..panday penulisnya, Aisya Sofea..kora
ng nak tahu baca sendiri la..kalo malas nk baca download dramanya..compom layan sampai abes..sy nih jenis tak sabaq nk tahu cerita seterusnya, so amek keputusan baca novel la..bukan bermakna lepas baca novel, drama tak tengok. drama tetap tgk tau, tau nper pasai ader "AA" la..hihii

*intro di atas tak der kena mengena tajuk n3 arini.hahaa..
tengok image d bawah tergugat takk..???
tergugat bg mereka yang minat durian..ngeee

ini buah manyakkk sedap. Isinya sedap..perghhh terbaikk la..mau taknya ianya segar dari ladang tau..buah yang baru jatuh dr pokok.kulit yang maseh belum terbuka..bila nk kopeknya punya susa..tgk isi macam tak masak tapi itulah buah yang paling bestt tau..rasa manisnya makan masih terasa gasnya..nak cakap tak tau.tp sapa2 yang pernah makan durian yng baru jatuh dr pokok tuh dia tuh dia tau la macam mana rasanya..mmg tiada tandingan gan durian2 yang kite biasa beli..tengok saja pada image di atas..sepertinya buah tak masak kan tapi ada kan kesan lekuk dek jari saya yang menekannya..itu jelas membuktikan bahawa buah mmg masak dengan eloknya..hihii sedap sangat kalo u'olls nak tau..
*maaf pada mereka yang terliurqqq.hehee..

Jum kite tengok plak pokok durian yang dikatakan tdi.jeng..jeng...
Ha nmpk tak buah2 yang banyak di ats tuh..
kalo tak nmpk sila klik image kasi besaw yerr..
senang nmpk sikit..hihii.

saja je nk kasi u'olls terigin..hehee.
jangan marah nahhh..

insyallah esok nk ke dusun lagi..
jum sapa nak ikut..??
cepat angkat kaki..hehee :)

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

19 comments:

mama aryan said...

amboih..sedap sungguh no deroyan tu..lapaq3

Deqla manjew said...

diyan?? doyan je deqla kenal n penah makan..diyan tu buah pe plak? hihihi...typo error ka cik adik??

norhidana miswan said...

perkh jelesnyer... nk itut lah balik kg pg dusun tuh

Si Matatajam said...

Hi hi kak M x lalu makan doyan..geng ngan cik Ai tau,,

Dayana Bahar said...

Nak ikut nak ikut.. pos durian tu boleh.. sedap lak nampaknya..

dya bunga said...

nk ikut!! tergod dya tgk durian tu

Yana Libra said...

bestnye~~

nak sikit..hehe :p

9n0L4 said...

mak oiiiiiii. tergodaaaaaaaa. duyan kecik kecik ni mmg sodap. :)

Cinta Misteri said...

Kucing tido tueww..

Org lain sebok hapdet crepe, dia trus up yg fresh punya. Terbaek laaa

Lily@MamaZaraZareef said...

tak berapa minat durian..tp kalau tgah musim tu beli gak la sebiji dua buat rasa2.. hehe..nway,dusun kt kampung ke ni

Cik Nur said...

sedapnyaaa..!
MAna komen nur sebelum ni eh..? xde eh..huhuhuhuhuhuhuhuhu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Nampak sedap tu..tapi lily tak makan durian.. :)

Cik Aini said...

adoii
sana sini cita doyan..crepe doyan..suma pasal doyan lah.huhu
ai x makan doyan.x lalu..kira satu geng dgn kak m jugak lah.haha

shidaR said...

wahhh durian feveret tp skg ssh nk mkn huhu sbb gigi nih!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lama xpegi dusun...camno nk pergi dusun pun x dop ahaks....gpun xmakan durian hehe

IntaNBerliaN said...

dpt mkn doyan dkt dusun best gak kan.. :-)

Mimie said...

doyan oh doyan

lelamaisara said...

aka suke raja buah tu tau....

QasehnyaRania said...

kurang suka durian. tp kan baru ni blk kg(kedah) nak dijadikan cerita pokok durian ayh sy tu baru pertama kali berbuah.benihnya dari durian balik pulau. ngam2 saya balik luruh sebiji je. haha. ada la 9 ulas..

isinya tak mengecewakan la