Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 13, 2012

Inai Di Jari Ku dan Kamo


Assalamualaikum semua..

lewatnya saya hapdate blog arini..ini semua gara² pc yang suda terkena virus..stuck abes, semua keja tergendala..menyampah..panggil tukang pebaik baru leh guna..penattt ehhh..

ekceli semalam nk cerita tentang inai pemberian Kak Niena di entry INI..atas pemintaan ramai, diorg nk tgk jari qhayra pakai inai, boleh baca komen di SINI. so saya pon bersemangat la bawak balik inai tuh.,ekceli, bila incik posman pos sampai di opis, coz saya kasi add opis, agak selamat sikit.. kalo umah kdg2 posman dtg kiteorg xder..so saya lebih selesa guna add opis.

macam biasa. compom gambaq kena ada..sebagai bukti oooo..hihiii
jari saPa nih arrrr??
macam antu daaa,,
pic nih masa baru bubuh inai tuh.belum kering kan..
nampak tak?? nampak tak??
kalo tak nampak kasi besaw image daaa..huhu
ini pulak jari anak dara saya..jari dia lagi montok dari dari mama daa..ermmmm, abes isi mama dia amek, tapi takpa sayang, mama sukeee..
biar qhayra besaw dari mama xpa, jangan mama besaw dr dia..hakhak..nt boleh org ckap 2bradik..hahahah..*perasaannnnnnnn sangatt laaaa.

bukti..buktiii..
kang cakap tipu pulak, bukan jari dia..
hehee..gambaq ank ja oke,
mamanya tak payah la kot..
*tau kenapa??
besala mama baru blik keja serabaiii sikit,
tu pasai xsnap pic.hikhik
ini selepas dilap guna tisu..nice tak..ermm tapi kulit saya pakai inai mmg tak merah cuma olen sama maaa..katanya inai ikut wana darahh..ntah betul ntah tidakk..hihii

update : suke cik qhayra, bila mama cakap mama bawak blik inai..haa, excited la dia nk pakai, smpai sempat nk mandi la..dah tuh bila nak mandi ja, ckp air gan kasi kena gan inai tuh, takut tanggal..hahaha.. lawak sungguh la..lepas bagitau bnda tu tak tanggal baru la kasi air kena gan jari dia,,hukhuk..qhayra..qhayra.sabo jelahh..

dah tuh, lepas mandi, dia ckp nak bubuh lagi tau, kasi terang. mayb dia ingat benda tuh senang tanggal kot..so bila mama gtau baru oke, kalo tak beria² nak mama tambah inai tuh..

for gsfianz, mmg terbaikk la..kite semua berinai berjemaah tau, mlm tdi whatsApp gan Kak M, pon dia attch pic jari dia yang berinai. dah tuh semalam n3 kak Lela pon pakai inai. mmg terbaekkk daaa ^_^

noted : esok weekend, selamat berweekend ya, ohya, BW ondaway oke, pelan² saya sampai umah kamoo (!)

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

44 comments:

Arina Shamsul said...

eee..jari si qhayra sangat comel pakai inai..jari kamu sangat langsing dear..selim world..ngeee~

Mrs Velentine said...

pakai inai secara berjemaah ya..

nanieybarnieylurviey said...

semua ahli gsf berinai ye.. cntik inainye

Anum said...

tomei2

are_lin@yu said...

hehe xadil ni ayu tak pos lg..hihi

emma said...

comey jari2 tu :)

sy pun suke pakai inai ni, time pakai memang comot sket tp hasilnye mabeles!!

-meeSUPERGIRL- said...

amboi sukenye dia pakai inai .. comel .. :)

Cik Nur said...

hehehe..sabo je qhayra..sampai xboleh kena air ye...hihihi

takut hilang..xpe..kalau hilang pakai lagi.. :)

dya bunga said...

dya xpakai inai tu lgi..hihi

Mimie said...

comel jer jari qhayra pki inai

Nisah Idham said...

comel je lah jari anak dara ni ye..berinai lagi :)

Masya said...

amboi kemain lg anak dara ni.. auntie pun dah lama tak pakai inai tau...

intanfirdaus247 said...

wah comelnya tangan qhayra berinai lagi......

Cho Zila said...

jari montok comel tak kalau berinai atau pakai cincin atau gelang..

kinara kinatara said...

wah cantik inai 2..merah je..:)

Chic Na said...

cikna baru dapat arini. nak berinai gak nanti. huhu..

comel je jari qhayra merah2. dahla kecik. kiut. ;)

Busyra Bt Takiyudin said...

wah.. comelnya jari.. hehe.. tingin pulak nk pakai.. ::D

Dunia Wilma said...

Sukanya Qhayra pakai inai ^_^

Yana Libra said...

excired qhayra nak pakai inai ye ~ :)

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya berinai hihihi

QasehnyaRania said...

tak dapat nak berinani jemahh..sebab kita bukan gsfian.. ;)

aReLaN said...

kem salam kat ahli GSF yang lain ye.hehehe..inai orang rumah merah lagi sejak kenduri tak hilang2.

BaNu Syah said...

berinai scra berjemaah gitu hehe

MAZLIZA ABD RAZAK said...

ada jugak..tapi belum pakai, nak pakai la nanti

sHaRiNa eLyaNa said...

sha suka berinai hehe..tp time skolah ni xbole la nnt kena cop uda khwn hehe..

akak..GA da tamat la hehe

::NureeN:: said...

comel...
anak nureen pon suka pakai tp nureen x suka tu x belikan ehhee

norhidana miswan said...

kalu ada geng best pe pakai inai bersama2... dulu2 masa zmn sekolah rndah selalu gk pakai inai tp jenis yg tumbuk tuh hehehe...

lelamaisara said...

mama nye tak pakai ke..hehehe

ieda said...

alah2 comelnya mak dan anak dara pakai inai ..
anak2 akk pun tgh sebuk pakai
kalau ada yg balik dari sana , bawa anak2 memang suke ..
akak je dah lama x berinai ..
aduhh bukan ape segan nak pakai bila ke pejabat nie ekeke ;)

Deqla manjew said...

byk pulak entri pasal beinai ni..jeles...daku x dpt.. huhu

Nazayiena said...

Salam kenal dr Kak Nurul.
Anak2 akak pun sama suka nak berinai.

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah syoknye,heheh comel je qhayra pakai,

mama aryan said...

comelnye cik qhayra berinai..

Syima ~Mama Kyra~ said...

eh nama anak kita sama cuma ejaan je lain..dulu pun sy nk ltk kyra qistina tp hubby tak approve..huhu

Solehah Shamsuddin said...

comel jari akak.hehe anak pn pakai sama2 mamanya ye

Tihara said...

comel jari panjang2 pakai inai..nice :)

Si Matatajam said...

Mmg real berjemaah ni.. Mmg nampak la muka Qhayra yg hepi berinai..

Cik Aini said...

eh..ai pun dah pakai gak.hahaha
berjemaah gitew kan..jari cik Qhaira lagi montok dr jr mama dia tau.hehehe

Cinta Misteri said...

alaahhhhhh comey nye diaaa. semua dah berinai nampaknya. senang hati CiM bila pemberian disukai

shidaR said...

ewah dia pun nak hehee :D

shuhadaothman said...

semua da pakai. shu xpakai lagi. hehe. jari qhayra comei je ^^

LYAfrina said...

lya n asya pn dah berinai..tplum smpat wk entril..dh publish kt instagram aritu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

meriah2 pakai inai secara berjemaah :p

wan nurul hezrina said...

wah ramainya berinai..rasanya tak berinai kot nurul hehe..suka gak pakai inai=)