Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 18, 2012

Jawapan Jum Teka & Pemenangnya


Assalamualaikum semua.

selamat petang.


terus ke tajuk utama.taknak sembang panjang² dahh..

ini image be4 dicrop..
rasanya korang leh teka tak??hehee
oke korang tekalah pelan² oke, 
kerna saya suda ada pemenangnya.

jawapannya adalahhh

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 V 
ta raaaa..
mirror..mirror in da world..hehehe
aka CERMIN
 memula dapat sy pon tak sangka itu cermin..
hinggatkan purse coins ke..huhuu.
semangat la buka tengok² cepat..

apabila saya terkena. 
so saya pon terfikir nk wat soklan teka² gan korang.
hikhik, aci tak??

so di sini ada dua orang pemenang nya.
mula tuh hinggat nk kasi yang terpantas sahaja
namun melihatkan jawapan dr yanglain takdak pon so
saya kasi dua org pemenang..hihii

jum tgk sapa yang kena.
 sila klik image kasi dia besaw yer..

yang paling pantas mestilah pengomen yang berada dibawah kan.
so secara automatiknya pemenangnya ialah mereka dari keluarga GSF..
cayalahhh..

tempat pertama ialah
NYUE
pemilik blog http://nyueyien.blogspot.com/

yang keduanya ialah
CHIC NA 
pemilik blog http://thecoklatblog.blogspot.com/
tahniah buat mereka yang menang..

noted : cikna gan nyue, hadiah u'olls ondaway, saya dah siap packing dah..tinggal nak terbangkan jew..hehee. hope korang suke gan adiah tuh ya. kalo nak tau adiah korang serupa, sama dan sebijik. hahahaa..terima kaseh semua yang meneka, sila klik SINI utk melihat tekaan dari blogger lain.



Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

34 comments:

are_lin@yu said...

wahh cermin rupanya mmg tak sangka..haha

MAZLIZA ABD RAZAK said...

lah..ingatkan purse coin tadi (",)
tahniah pada yang menang

Anum said...

best2

Mrs Velentine said...

tahniah..

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah :)

Cik Nur said...

Tahniah buat pemenang.. :)

Tapi kenapa awal sangat kuar jawapan ni..
nur xsempat teka pun..hehehe

Deqla manjew said...

owhh... cermin yer... baru nk teka balik.. hihi..tahniah nyue & cikna dpt hadiah dari DQ..

IntaNBerliaN said...

ooo cermin.. tahniah pd pemenang :-)

Rai Ourkizuna said...

olosss..mati mati ingat da betul da.. hahaha..

Chic Na said...

hihi.. actually cikna pernah dapat benda ni masa kenduri sedara. tu yg tau. huhu.. thanks DQ! :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada teka teki rupanya telepas sudaaaa huhu..tahniah nyue n chic na

iklan CPUV tu mmg la xnampak dh xkeluar time tu...bukan keluar sedia kdg2 jer timbul huhu

Ema Blog said...

luar cam purse..rupanya dalam ada cermin..

Mimie said...

sy dh agak cermin tp tak knp nk gak jwb beg syiling

Nisah Idham said...

saya kalah.
xpe lain kali nisah cuba lagi
sila buat teka teki lagi ye....

fieda said...

tahniah pada pemenang..

Nyue said...

nyue staff ofis yg bg...hehe... thu yg tahu...nyue punya warna oren..hehehehe

xsabar tgu hadiah dr akk dq ni...apa brg tuu..hehehehe

izan mama mia said...

tahniah pada cikna dan nyue..

kinara kinatara said...

kina x sempat teka lah..sedihnya..:)

nanieybarnieylurviey said...

Tak sngka lak crrming. Cntiknye.. Thniah chic na n nyue :)

etuza said...

tahniah

N.Aima K said...

comel je cerminnn berbentuk purse

Si Matatajam said...

Tahniah Chic Na n Nyue

nik ros said...

cantiknyer cermin mcm tu. nampak mcm dompet lakkan.

9n0L4 said...

pernah tgk cermin ni. made in china kan. hee. ;)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah buat cikna & nyue..^^

BaNu Syah said...

tahniah2 semua

Riena Haiqal said...

cantik pulak cermin ni...

nuyui a.k.a miss YUI said...

cermin ea.. hihi..tahniah pd mereka.

intanfirdaus247 said...

memang ingat purse utk coin mula2..huhuh

dya bunga said...

cantiklah cermin tu.unik

mama aryan said...

tahniah pada yg menang

Cik Aini said...

wahhh
syiokknya cikna n Nyue..

psst ! kalo depa xmo bg ai je lah eh.hahaha

lelamaisara said...

aikkk..tak sempat teka dah ade pemenang...mane aci...

wan nurul hezrina said...

wahhh tahniah..terlambat tahu teka teki nie tapi kalau akk teka mmg taklah jawab cermin..hihi