Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 20, 2012

Stress weiiii..!!!

assalamualaikum semua.

maaf tak dapat hapdate blog dan apatah lagi nk blogwalking..mmg tersangat tam dak mood..

1.semalam amek duit dekat atm,tekan rm50.tunggu punya lah lama.last2 keluar kad..tapi duetnya ta raaa.
tindakan : pagi tadi wat repot di bank. katanya seminggu baru baru dapat balik duet..
xrapa nak kesah sangat la coz semalam baru gaji..oke settel bab tuh..tunggu diorg bayar balik saja.

2. baru taksat. around 1.30pm nak amek duit tgk2 kad bank pulok tak kluar..waduhhhhh stress la.cmni..kalo kad tak kluar otomatiknya duet tak kluar lorrrr...
tindakan : trus jalan kaki ke bank skali lagi repot. tanya diorg bila leh dapaat balik dia suruh datang isnin minggu drpan pulokkk dahhhh..aduiiiiiii..

wuaaaaa dah nak nangis dah nih..bila kite ke atm nk buat hapa kalo bukan amek duit..kalo amek duit pulok nk buat apa kalo tak guna betul tak??! wuaaaaa teriakk lagi...penat..penat...meenciiiinyaaaa..wuaaa...nper la malang sangat harini..sedihnya...
posted from Bloggeroid

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

37 comments:

Mrs Velentine said...

kenapa tak leh dapat terus kad tue

permatabiru said...

sabar ekk..kdg2 dlm waktu2 kecemasan mcm nie la benda cam tu nak terjadi..

Cho Zila said...

alahai susahler gitu.. bank manakah ini warna apa banktu..

Nisah Idham said...

eh, nape dorang tak bg je kad tu terus.. rasenye dieorg boleh amik dlm masa 24hrs kan..

kalao akak, memg stress la.. nak2 kalo nk gune duet sgt, mau je menanges kat situ jugak

Cik Nur said...

loorr..pesal hari isnin pulak dapat..?

Nur hari tu dapat serta merta...atau DQ guna kad bank lain di bank lain..?

ce citer..?

~MommyAida~ said...

ouh mmg tension!!klo saya pn mau meraung sbb lambat tu nk tunggu isnin..Deq qienz sabar ye bebanyak..

elyna mirsada said...

cianyer..moga dipermudahkn urusan awk utk hr yg mendtg..amin ^__^

Nyue said...

aduss..dugaan sgt tu..sabar akk dq.. system bank tu problem..aiyoo..myusahkan org je..

Si Matatajam said...

Mesin tu problem la tu tapi. Kan depa tak repair ni... Mmg stress betoi kl camtu..sabaq ja la DQ

Che Rosliza Che Mat said...

Sabar jerlah huhuhu pernah jugak terkena cam gini..

Karukord Jagau's said...

len kali jgn lupa baca bismillah masa nk kuar kn duit tu....hehehee sabar2...nnt senin dpt :)

N.Aima K said...

alahai dugaaan...

Deqla manjew said...

lorh.. sabar eh.. ada hikmah tu..mana tau rezeki berlipat ganda lagi pas ni.. tp yg peliknye nape x leh dpt kad tu trs?? org bank x buat keja ka.. huhu

Deqla manjew said...

ehh tadi dah komen tp xtau la lepas ke x.. komen je la.. hihi..

hrp bersabar dq... ada hikmah kot.. mn tau dpt rezeki berlipat ganda lagi lps ni.. pelik nape x leh dpt trs kad tu.. xtau ka org nk guna duit.. semangat la kan sbb dah gaji.. hihi..

Chic Na said...

lah.. macam2 hal pulak. sabar jelah ye.

norhidana miswan said...

kad bank awak ada masalah kot tu dik, nngis kalu akak... kalu gune maybank, blh la transfer kt sapa2 duit tuh thru maybank2u pastu suh membe or en somi kuarkan duit... kalu tak pyh lah kan

aTieYusof Family said...

Sabar ya Mama Qhayra..
Dugaan tu...
rasa2 nya Akak dulu pernah juga kena mcm tu.. tak boleh keluar duit guna Buku ke kat kaunter?? boleh kot...:)

etuza said...

agaknya silap tekan nombor..kesiannya, memang stress tu...banyakkan sabar..

mama aryan said...

alahai siannya deq qienz..xpe sabaq ye

sHaRiNa eLyaNa said...

jgn stress2 kak..hehe..jom minum nutri jom sihat..heheh

sHaRiNa eLyaNa said...

jom ke genting :P

9n0L4 said...

sabor ye. hee. jgn stres. nnt cepat tue. :)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

ala kesiannnya..
kena telan kad tu, salah pin ka

emma said...

lmbbtnye nk tgu ri snin br dpt kad? mmg xleh dpt on the spot ke? alternatif lain Deq's Qienz kne trnsfer on9 la kat akaun hsbnd.

dEdEQ dE wIshEs said...

SABAR KAK :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam..
alahai.. dugaan sungguh..
sabar ye.. tunggu je lah..

nik ros said...

dugaan tu. sabar yea

wan nurul hezrina said...

kat bank yang sama ker yunk?nape ek bleh jadi mcm2 takkan salah kad ek?try tanya semula..

ieda said...

aduhh sabar dikk
huhu
kalau time x der duit jadi macam tuu ... lagi lah hanggin kann huhu

Lily@MamaZaraZareef said...

Alahai siannye..mcm2 menimpa ya..sbr menanti mgu dpn k..

nanieybarnieylurviey said...

Mmg stress la ble bnda cm ni happen.. Risau lak.. Apapun smue da setel and leh dpt blik mgu dpn :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg stress kalu cam tuh...sabo yer

Myra Jay said...

Jenuh gak nak tunggu ari senin...

So ari minggu ni perintah berkurung la ye :D

suhaina laui. said...

bab duit cepat stress..sabar ye

Dayana Bahar said...

sudah jatuh ditimpa tangga nampaknya.. ada hikmah disebaliknya tu.. nak suh berjimat skit... sbb takleh draw duit...

shuhadaothman said...

benda xdapat disangka ka. sabar ye :)

dya bunga said...

sabar ye kak