Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 12, 2012

GSF : Terima Kaseh Kak Niena


Assalamualaikum semua.

maaf n3 tertunggak.. saya dapat kiriman ini ari isnin lagi. cuma tak sempat nk up n3 nih. kiriman datangnya dari Kak Niena Rizal aka CIM atau nama blognya http://cintaitumisteri.blogspot.com/. akak CIM merupakan salah sorang ahli GSF. ahli² mesti tersangat kenal gan puan empunya belog nih kan?? kan??

terima kaseh kak atas kiriman kak nih..saya tak tahu nk cmna, terharu bila ada yang sudi mengingati diri ini.. ucapan terima kaseh hanya mampu saya ucapkan dan syukur Alhamdulillah atas rezeki yang Allah berikan. melalui note kecik yang saya dapat itu katanya ole² dari Tanah Suci ikhlas darinya kerana sudi mendoakan kesejahteraan & kesihatan ayahanda dan bonda beliau semasa berada di Tanah Suci Mekah.
                             
bolehla kasi cik Qhayra pakai. sebabnya 2,3 ari lepas ader dia jumpa inai yang sudah kering di rumah maktoknya, bila ditanya apa benda tuh dia jawab nk pakai kat jari..pada mulanya, saya ingat ubat gatal ke atau benda² yang beracun la..bila dibelek upenya, mmg inai tapi sayang inai tuh dah lama abes n kering dah pon..huhu 

tak sangka pulak yang saya akan dapat kiriman dr CIM ini..terharu juga la..ternyata mmg ianya rezeki tuk Qhayra..syukur Alhamdulillah. terima kaseh banyak² kak atas ingatan yang diberikan. saya amat menghargainya.

oh baru perasan, date arini nice kan 12.12.12 :)

update : arini result exam dah keluar..ternyata saya bukan lah excelent, tapi syukur Alhamdulillah paper ekonomi saya lulus. fuhhh ingatkan dah failed..nasebaik lulus..so awal Januari 2013, bermulalah semester ke3..yeahhh caiyokk..caiyokk..

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

41 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah...

nanieybarnieylurviey said...

haah.. org ckp tarikh ari ni ong sbb bile totalkan jadi 9. :)

p/s: wahhh rindu nk blaja ekonomi.. tahniah.. :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Alhamdulillah..rezeki...
Tahniah ye...all the best utk semester depan..^^

mama aryan said...

wah bestnya dapat hadiah lagi..

Nyue said...

wahhhh..nty boleh la qhayra pakai...ambk pic yea akk...


yupp..sana sini cite psl tarikh hr ni...

~MommyAida~ said...

yeay,,chaiyok2 mama qhayra..at least tak failed kan..aida pontak minat ekonomi..bosan...hihihi...wah msti qhayra hepi sbb dapat pakai inai..

nur anis said...

tahniah mama qhayra..:)

Mrs Velentine said...

tahniah deq...inai tu ekalau dh pakai update tau..

Masz Sidek said...

alhamdulillah tahniah lulus....

sy pun dpt inai dr CIM jugak... suka... :)

Cinta Misteri said...

Thanks Dior sbb sudi up n3 ni. Hanya sedikit pemberian kecil dr hati.

Tahniah utk result exam. CiM br nak start jumaat ni. Dan menyusul 2 paper lg. InsyaAllah jan13 smbung sem 9, thn ke-3.

dya bunga said...

nnti update lah pasal qayra pakai inai..hehe

intanfirdaus247 said...

wah inai..tahniah dear...jgn lupa makan lunch ye nanti..:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Wah!dapat inai mekah ya!Tahniah jg dr k.atie...all the best utk next semester

MizzTina said...

tahniah utk result exam.. next sem buat lg best k..hehe..

eeee, suka inai..

Anum said...

salam perkenalan sis dah follow u bakc
keep in touch

aTieYusof Family said...

Tahniah...
MEsti Qhayra comell bila pakai inai tu..:)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

syoknye dpt adiah, inai lak tu,,leh pakai inai secara berjemaah,hihihi

Mimie said...

bestnye dpt hadiah

Mimie said...

done digi

Mimie said...

done digi

wisata outbound malang said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

lelamaisara said...

akak pon dah dapat juga la..hehehhe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jom berinai secara berjemaah..
kak niena mmg baik sgt2

nik ros said...

bestnya hadiah tu :)

Si Matatajam said...

Akak dh berinai smlm hi hi.. Tahniah DQ. Try harder next sem

Cik Nur said...

xsabar tgk qhayra pakai.. :)

Chic Na said...

memang rezeki qhayra la tu. dapat dia pakai inai. ;)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

tahniah..
sama macam tok saya bagi masa dia balik mekah baru ni. inai ni memang terang... saya pakai masa kawin 4 tahun dulu (",)

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah :)

Dunia Wilma said...

Tahniah dapat hadiah ^_^
Smart tarikh hari nie kan...
12.12.12 :-)

izan mama mia said...

jom kita berinai..saya dah...hahah..entry blum buat lagi,..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..rezeki tu..

are_lin@yu said...

ayu pn dh pkai inai k.niena..hehe

nur anis said...

tahniah kak..:)

Myra Jay said...

Bestnyer dapat inai lukis2 ni...
Cheq suka ;D

Deqla manjew said...

wahhh... bestnye...boleh la buat malam berinai kan...hihi

kinara kinatara said...

alhamdulillah kan..kina akui ekonomi sangat menguji kesabaran kan?

Yana Libra said...

best2~~~ :)

Cik Aini said...

best kan jd GSF :)

shuhadaothman said...

mak baru je bagi kat shu. hehe. nnti nak berinai jugak la. ^^

cayokk kak! :)

wan nurul hezrina said...

tahiah..pandai anak omak.yang penting lulus lah..