Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 17, 2012

Terima Kaseh Kalian Doakan AyahandaKu


Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi. tima kaseh atas doa kalian semua. 

ayah dah keluar semalam. tapi arini kena masuk warded semula. merujuk kepada cerita semalam, sepatutnya kawasan berdekatan paru² ayah perlu ditebuk tuk amek sample tumor tuh, tapi ditangguh sebabnya doktor yang merawat beliau terpaksa ke Sungai Petani pulak.

so, petang nih sekali lagi beliau kena tahan di warded, bekemungkinan esok sample itu akan diambil. tapi melalui kata Angah, doktor cakap kemungkinan besar kawasan berhampiran tak ditebuk seperti cerita saya semalam,. doc cakap kalo gunakan cara macam tuh risiko agak tinggi. so doktor cadangkan lagi sekali diorg gunakan cara endoscopy melalui hidung. Ya Allah lega sikit hati ini berbanding ayah nk dioparate semalam. InsyAllah mudah²n semuanya baik² belaka.

terima kaseh kpd kalian yang mendoakan kesihatan dan kesembuhan ayahandaKu.. semuga berkat doa kalian, ayah saya sembuh seperti sediakala. Hanya Allah mampu menbalas doa dan jasa baik kalian.


Ya Allah, Anugerah-kan lah ke atas Ayahku, wahai Tuhan ku penawar kepada penawar-MU dan kesembuhan daripada kesembuhanMU, juga keberkatan daripada keberkatanMU, juga rahmat daripada rahmatMU terhadap penderitaan- penderitaan yang dideritai oleh orang yang sakit, juga mereka yang lemah, dan sembuhkan lah, sembuhkanlah, sembuhkanlah dengan rahmatMU
Ya Allah, Ya Tuhanku yang Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani.
Amin ya Rabbal Alamin.

Allah menjadikan penyakit dan Allah telah menyediakan penawarnya
Kami Berusaha mencari penawar buat Ayahanda kami .

Kami Iringi dengan doa dan tawakkal hanyalah padaMU Ya Allah


Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

25 comments:

Anum said...

harap semua akan kembali

are_lin@yu said...

amin ya robb...moga ayah dq cpt sembuh ya..samam2 kita doakan..

Nory Zoulkefle said...

insyaALLAH...semoga cepat sembuhh..amiin

Deqla manjew said...

amin... kuatkan hati k.. kami di sini sentiasa mendokan.. :)

Cik Nur said...

Nur doakan, moga ayag DQ cepat sembuh seperti sedia kala...Ameen..!

Mimie said...

hopefully sume berjalan dgn lancar

mama aryan said...

akak harap semuanya akan baik2 sahaja & kesihatan ayah DQ kembali pulih

nik ros said...

harap semuanya akan ok. awak kena kuat untuk ayah awak

saya faham perasaan anak bila tgk ayah yg kita sayang sakit kan.

Arina Shamsul said...

YA ALLAH NGERINYA baca perkataan tebuk2 ni..huhu.

mama doakan kesihatan ayah kamu dear,semoga ALLAH berikan kesihatan yang cepat dan terbaik buat ayah.

m a r i s s a said...

semoga cepat sembuh.. amin..

*jom singgah blog diyana, FOLLOW la skali ye.. hehe.. tq!*
www.diyanamarissa.com

Puteri Afiqah said...

semoga ayah akak cepat sembuh :)
amin~

syiela said...

harap ayah dear akan kembali sihat nanti ye.. banyakkan bersabar

Ayuni Yusop said...

Semoga ayah awak cepat sembuh!

Mrs Lurve said...

insyAllah..

Kesuma Angsana said...

moga cepat sembuh ye

Si Matatajam said...

Ya Allah Kau Berilah Perlindungan & Kesembuhan kepada Ayah Deq Qienz

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kami doakan ayah kak deq cepat sembuh n kembali sihat seperti sediakala..In Shaa Allah...

p/s:panggil kak deq xpa noh ahaks

Cinta Misteri said...

Amin. Moga doa DQ diterima terus tanpa dihisab.

DQ pown jgn putus brdoa yea. Semoga DQ kembali sihat.

wan nurul hezrina said...

Ya Allah sembuhkan ayah sahabat ku ini..Dq sabar yea..akk pahan keadaantuh..mmg skang perubatan banyak guna kaedah endskap2..tak tebuk2 n operate melainkan dialisis kena tebuk2 carik salur darah mcm arwah abah akak2..sampailah last sekali buat tebuk di dada kiri..memang bahaya didada kiri2 sbb senang kena jangkitan..

harap ayah DQ ok.amin

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga semua kmbali spt biasa..

sHaRiNa eLyaNa said...

amin..semoga ayanda tercinta dlm keadaan baik ya kak

dya bunga said...

semoga ayah akak cpt sembuh ye..:D

nanieybarnieylurviey said...

Aameen.. Cpt2 sembuh

fieda said...

moga ayah cepat sembuh ye..

Chic Na said...

InshaAllah selamat semuanya. ;)