Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 6, 2013

Entry Khas Buat Mereka

Assalamualaikum semua.

Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia..sepatutnya n3 ini dah lama keluar tetapi masa tuh, saya xbuka blog apatah lagi nak menghapdate,. maaf terlewat sudah..

terima kaseh tak terhingga buat kalian yang sudi wish dan buat entry khas sempena besday saya (16 Mac 2013) yang ke-27 tempoh hari... Alhamdulillah masih lagi dipanjangkan usia, bernafas di Bumi Allah swt..terima kaseh sagt² coz sudi mengingati diri ini..terharu u'olls..maaflah, kpd mana² blog yang saya tak komen tuh..arap jangan berkecik hati..

apapon seronok sgt dapat berkenalan gan kalian..kalian sgt peramah dan baik hati..terima kaseh sudi menjadi kenalan saya di alam maya..Insha Allah semuga persahabatan dan pekenalan kite kekal hingga ke syurga :) Ameen ^_^

mereka² yang saya maksudkan ialah terdiri daripada kalangan Ahli GSF


Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

15 comments:

Nurzakiah Hanum said...

syukur2

Rai Ourkizuna said...

happy belated birthday deq qienz..

are_lin@yu said...

welcome my ear dq.hehe

Deqla Manjew said...

ada nama deqla di situ.. eh..deqla ada buat entri utk DQ ke? kohkoh.. soalan nak mintak pelempang kan? hihihi.. ok sesama kaseh sayang... ;)

Adlin Mohamad said...

happy bday !
nama anak kita sama tang sebutan tp ejaan lain hehehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam Deq qienz..
Alhamdulillah...
seronok dikelilingi dgn rakan2 yg ingat pd kita kan.. :)

amin..amin..

Mimi Azirah said...

Seronokkan bile org wish beszday kat kite

Cik Nur™ said...

HBB Mama Qhyra.. :)
Jaga diri...jaga baby...
dan ceria2 selalu...

Etuza Ezawarna said...

selamat hari lahir rasanya lum terlambat..tahniah ya..

Che Rosliza Che Mat said...

sama2....di alam maya kita berkata2 menggunakan perkataan dan kenal...semoga kekal sahabat di alam maya..

Etuza Ezawarna said...

shyudahnya nasyid...best sangat2 tau..halwa telinga kita..sambil BW. tq

Chic Na said...

welcome DQ.. apepun cikna ingat DQ sokmo tau..

intanfirdaus247 said...

Salamdq..kak intan pon ingat dq..cuma x buat entry ja..:) heheh.cayang kamu

wan nurul hezrina abd halim said...

=)

Yana Libra said...

seronok dapat kenal akak ngan gsf yg lain2 jugak :D