Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 14, 2013

WW#14 : RumahKu SyurgaKu


Assamualaikum semua

Alhamdulillah, hampir siap 
^_______________^

 image by Instagram

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

19 comments:

Mrs Lurve said...

alhamdulillah..cantik, dkt mana nie?

Si Matatajam said...

Wah beli umah baru yek DQ..mesti cantik bila siap nanti tu

LYAfrina said...

alhamdulillah..dh x lama tu..
lya ni kna tgu setahun++ lg kot.. erm..xpela..sabar itu indah

mama aryan said...

dah nak siap rumahnya ye..

akak ni baru je nak beli rumah

Mama Idlan Irsyad said...

wah, mesti x sabar nk masuk rumah baru kan???

lia said...

sempat beraya rumah baru x ni? mesti x sabar nak masuk kan...

Tihara said...

alhamdulillah, nanti boleh duduk :)

Rai Ourkizuna said...

bestnya rumah sendiri kan..

Chic Na said...

bestnya nanti pindah rumah baru.. ;)

Kakzakie said...

Kalau tengok macam dah tak sabar nak tunggu siap kan... kakak rasa tak lama lagi ni sebab kira semua dah ok tinggal pagar je...

QueeN TerataI said...

wah.. suka betul kalau org post pasal rumah tau.. tumpang gembira.. ;)

~MommyAida~ said...

Alhamdulillah..Happy for you dear..bertambah lagi Aset kan..Bestnyaa!!

Deqla Manjew said...

alhamdulillah.. ini la dia yer yg DQ buat pinjaman kat sini? kohkoh...

LiYa HaNiF :: said...

mesti tak sabarkan nak tunggu siap sepenuhnya... ... :)

Cik Nur™ said...

seronoknya ada rumah sendiri... :)

izan mama mia said...

mg cepat siap

QasehnyaRania said...

boleh tahu area mana ni?

nik ros said...

wah best nyer.mesti tak sabar nak hias dan pindah umah kan.seronok nyer dah aade rumah sendiri.

Kesuma Angsana said...

wah best lah !