Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 2, 2013

Buah Tangan Sarawak


Assalamualaikum semua.

Buah tangan daripada Sarawak. Angah, kakak saya yang nombor dua ada seminar kat sana, so, anak² buah termasuk anak saya sendiri, dapat la habuannya..heheee. tak nak celoteh panjang² tengok jew apa yang diorg dapat.. gambaq dibawa menceritakan segalanya.hehee
sangat teruja mereka mendapat habuan, posing bagai..ada lagi pic dalam simpanan saya, cukuplah sekadar satu keping nih tuk tatapan kalian..hehee.
nak mereben apa pon tak tau, ekceli tak dak modal nih..hehee, so nk stop di sini la..kihkih :) 

ohya, terima kaseh banyak² yer angah, atas ingatan yang diberikan, terima kaseh daun keladi, nanti beli lagi..huhuu ^_^

 image by Instagram


Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

13 comments:

Deqla Manjew said...

comelnye hadiah.. suka tgk aksi qhayra dlm pic tu.. haha.. kemain lagi dia..

Si Matatajam said...

Amboi Happynya Qhayra...cute sungguh buah tangan dr Sarawak tu

nuha ahmad said...

corak baju tuu unik tau sis :)

Cik Aini said...

best la Cik Qyaira kita tu,eksaited senyum tu :)

Lily@MamaZaraZareef said...

comel jek budak2 posing ngan baju sarawak..kucing pink tu pon comel jugak..^_^

Myra Jay said...

Comel je nengok budak2 posing.. Happy je diorang :)

nik ros said...

seronoknya dapat hadiah. byk lak tu

9n0L4 said...

kiutnye memasing. sonot dpt baju. hee.

QasehnyaRania said...

Alhamdulillah.rezeki

LYAfrina said...

comel qhayra posing dgn budak2 tu...

rezeki dari sarawak...

Chic Na said...

wahh dah jadi boria ni semua baju sama je.. hehe..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hehe comeynye qhayra,,pink gitu sume

dya bunga said...

cntiklah brooch tu!!