Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 18, 2014

Rindu Nak BerBlog


Assalamualaikum semua..


hai semua, selamat pagi..
fuhhhh rindunya nak berceloteh dalam ni..rindu juga nak melawat rakan² belog yang lain..rindu sangat..rindu nak berkongsi cerita suka dalam ni (kisah duka jrg nk kongsi oke)..rindu..rindu..rindu sangat.. kalo ikutkan belog ini sepaptutnya berubah wajah..dari 3branak kepada 4branak..tapi apakan daya kekangan masa dan juga keadaan tidak mengizinkan saya utk godek² benda alah ni..hehee *apa y duk merapu pon xtaula..dah la lama dah xbuka blog ni, mmg besawang gila, buka² duk mereben pa pon xtau la..huhuu







sila abaikan bebelan merapu tadi..kite nak tanya je, ade x sapa² kat sini rindu gan empunya puan belog ni, sila angkat kening anda,.??hehee


takder ke yang rindu?? alahai frust la gini, taknak tawan gan korang 2minit..huhuu..(*L*)

ekceli, banyak juga nak dikongsi di sini, tapi kan bila ntah cik Mood nk datang, xberapa ada mod pulak nak bercerita, kalo mari je mod tu panjang jela aku mereben..wahai abg² mood sekali datanglah padaku, tuk aku terus menjadi penulis tegar bagi belogku ini..muahahahaa, ayat xbleh blah..sabo jelah..

okelah u'olls, saya blah dulu ek..kalo rajin nanti saya taip lagi yerr..hehee :D

ASSALAMUALAIKUM wbt..daaaa :P 

Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

7 comments:

lia said...

confirm rindu ;p

nnt mood suda mari, coretkan banyak2 cter ceria, suka-suka ya...

permatabiru said...

hehe..selamat berblog kembali..like me..hehe

Nurzakiah Hanum said...

miss u

Fiza Rahman said...

Selamat kembali. Lama nya menyepi.

norhidana miswan said...

abis berhabuk2 dh... ramai yg tertunggu2 tau nk tau cite terbaru

Deqla Manjew said...

laaa.. wujud lagi rupanya blog ni..hahahaha.. miss u too three four!

Cik Nur™ said...

seru laju2 mood tu. :)