Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 12, 2014

Wajah Baru LAgi..!!

Assalamualaikum 

hallu..hallu..halluuuu..rindu sahabat² anna sekalian..
anta semua bagaimana?? ada windu sama ana ke??hehee..

tertiba ubah bahasa..bukan pa hati anna tertiba jew berbunga cinta kan,.hehee dah naik semangat sikit nak berblog ni..
korang tahu kenapa?? kenapa?? kenapa??
lihatlah sendiri blog kite, ada perasan ke perubahan yang berlaku..??
perasan tak?? perasan tak??

ekceli, blog kite dah berubah wajah,
dulunya begini.....


 ingat lagi tak wajah lama..hehehe

sikalang dah jadi begini..

hasil cetusan idea dan kreativiti 
cik Shida 
saya sangat²lah suke idea dan kreativiti shida
sebab itu saya tetap memilih shida tuk mengedit blog saya
dan berurusan gan shida amatlah selesa dengan sikap dan layanan yang diberikan..bagi 10star kat shida..yeahhhh..

semua yang terdapat dan pemilihan warna shida yang tentukan..
saya tak cakap apa² langsung, saya minta dia yang aturkan tuk saya.
shida memang sangat kreatif..
tenkiu banyak² ya shida..
saya amat menghargainya..
muahhh..muahhhh sikit..


opsssss, b4 terlupa..
sikalang ni kan kite ada 2blog yang harus dijaga, dicuci, 
digilap agar tidak bersawang dan nmpk usang..
kengkawan sekali minta ke page kedua kite

 
mohhh lerr kite bersoping di sana..
tanpa perlu panas, tanpa bayaran parking,
susah anak kecik..moh kite klik² jew..
hanya guna ujung jari anda sahaja..

boleh tera tu iklan..!!!
sempoiiii baq ang..!!!


note :
happy blogging tuk semua 


Thanks For Reading.Like Kalo Suke(!)

8 comments:

Ct Noraishah said...

wahhh..cantik :.

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo cntik wajh skg ni.. lbh cntik..

Zara Nurhaidah said...

kemas ^^ lama zara xdtg ziarah sni.. hehe

Nurzakiah Hanum said...

CANTIK

Chic Na said...

ooo dah tau dah kenapa DQ tutup blog kejap aritu.. heheh..

cantik sgt!! :)

QasehnyaRania said...

masih tema pink kan.cntik dn kmas sntuhan syieda

Deqla Manjew said...

blog dq makin cantik!

Mimi Azirah said...

comei angat..hehehe

p/s dh isi tabung mcd